Geplaatst: 20 augustus 201014 jaren comment_1708801 Dit zijn de Twin Towers, die ik geinstalleerd heb op mijn GTA SA, makkelijk te installeren met Sami, dus niet helemaal IMG Toolen enzo, als iemand de download nodig heeft, maak ik wel een topic in de download fora, zo dat je hem kan downloaden
Geplaatst: 22 augustus 201014 jaren comment_1710180 Geen registratie op forum ,maar wel een 18+ game? Hmm er klopt iets niet Ik zocht al wat er stonk, er zit namelijk een luchtje aan. Ik kon alleen de link niet leggen! Zou iemand willen kijken of deze mod ergens op gtaforums.com staat? Ik heb er geen account EDIT: Even op YouTube gekeken, voila:
Geplaatst: 23 augustus 201014 jaren comment_1710332 Zou zijn vriend kunnen zijn die dat geüpload heeft, maar lijkt me sterk. Topic gesloten.
Dit zijn de Twin Towers, die ik geinstalleerd heb op mijn GTA SA, makkelijk te installeren met Sami, dus niet helemaal IMG Toolen enzo,
als iemand de download nodig heeft, maak ik wel een topic in de download fora, zo dat je hem kan downloaden