Geplaatst: 28 juni 200420 jaren comment_10752 Hallo iedereen Ik had een vraag over gta vice city deze start namelijk niet meer op als ik hem op wil starten komt hij onder in de taakbalk te staan en als ik hem open gebeurt dat iedere keer opnieuw. ps:als iemand het juiste nummer van rockstar weet zou dat ook heel fijn zijn weet je iets van deze dingen stuur dan een PM Bewerkt: 28 juni 200420 jaren door 8-Ball
Geplaatst: 28 juni 200420 jaren comment_10755 sorry hier heb ik nog nooit van gehoort doet je PC wel aan de eisen????
Geplaatst: 28 juni 200420 jaren comment_10756 En is het wel een legale versie, want ik weet toevallig dat iemand met een illegale ditzelfde probleem had.
Geplaatst: 29 juni 200420 jaren comment_10858 Nou volgens mij komen er steeds meer mensen hier die opstart problemen hebben met VC. Ik heb ook een nieuwe VC 2 1/2 week oud en die had vanaf het moment dat ie uit de winkel kwam hetzelfde, dus het ligt niet aan illegaal of legaal denk ik.
Geplaatst: 29 juni 200420 jaren comment_10992 nouw meneer hoi ik denk dat je dan maar beter met die vraag naar rockstar games kan gaan
Geplaatst: 1 juli 200420 jaren comment_11388 Ik heb dat ook al 8 keer gedaan geloof ik, ik denk niet dat dat veel helpt. Ik heb ook zoiets soortgelijks.
Hallo iedereen
Ik had een vraag over gta vice city
deze start namelijk niet meer op als ik hem op wil starten komt hij onder in de taakbalk te staan en als ik hem open gebeurt dat iedere keer opnieuw.
ps:als iemand het juiste nummer van rockstar weet zou dat ook heel fijn zijn
weet je iets van deze dingen stuur dan een PM
Bewerkt: door 8-Ball