Geplaatst: 21 augustus 201014 jaren comment_1709425 Hallo ik heb een linksys WRT54GC staan en die heeft wlan er zit standaard geen antenne op en ik dacht van zal wel maar ik zit tog met het probleem dat het signaal niet ver genoeg komt om hem boven te ontvangen(router staat beneden) nu zat ik wat te zoeken en kwam ik een foto tegen dat er een geheime verborgen antenne aansluiting op zit zoals dit plaatje nu is mijn vraag past hier elke antenne op of zit daar nog verschil in? gr. Ron
Geplaatst: 21 augustus 201014 jaren comment_1709438 Je hebt totaal niet lopen googlen aangezien 1 wikipedia pagina mij het antwoord al gaf. Jij hebt nodig een HGA7S antenne, welke alleen nog vrij moeilijk verkrijgbaar is.
Geplaatst: 21 augustus 201014 jaren Auteur comment_1709454 ja tuurlijk.... waarom zou ik het anders vragen op elke site hebben ze het over een andere maat of iets tot zover ik weet is het een sma poort maar daar kan ik alleen kabels voor vinden
Geplaatst: 21 augustus 201014 jaren comment_1709462 Had je uberhaupt de handleiding al geprobeerd? En als ik het antwoord voor je kon vinden in een halve minuut, dan heb je imo niet goed gegoogled.
Hallo
ik heb een linksys WRT54GC staan en die heeft wlan
er zit standaard geen antenne op en ik dacht van zal wel
maar ik zit tog met het probleem dat het signaal niet ver genoeg komt om hem boven te ontvangen(router staat beneden)
nu zat ik wat te zoeken en kwam ik een foto tegen dat er een geheime verborgen antenne aansluiting op zit
zoals dit plaatje
nu is mijn vraag past hier elke antenne op of zit daar nog verschil in?
gr. Ron