Geplaatst: 21 augustus 201014 jaren comment_1709474 Wat zijn jullie favoriete missies ? En gehate ? Mijne; - The Job. Leuk als Cam sterft & Phil vraagt " Damn, Where's Cam " & Tommy antwoordt " History " - Jury Fury. Auto's slopen! - Guardian Angel. Gwn leuke missies met mannetjes afknallen. - The fastest boat. Leuk om mensen met Rugers af te knallen. - Hog Tied. Leuk, simpele gangsters afknallen. Gehate: - Demolition Man. Duurt altijd wel ff voordat ik em heb. - Die missie van Auntie Poulet, met dat gevecht: LUKT ME NOOITTT!! - Checkpoint Charlie. Die Jumps, land ik op de kade-,-
Geplaatst: 21 augustus 201014 jaren comment_1709680 Wat zijn jullie favoriete missies ? En gehate ? Mijne; - The Job. grappige missie maar mocht wel wat uitgebreider - Keep your f close. lekker tony montana (beetje) na doen - Guardian Angel. leuk bedacht en free bulletproof auto. Gehate: - Demolition Man. Saai. - Die missie's van Auntie Poulet, niks aan. - Checkpoint Charlie. Ik ga vaak scheef over de jump waardoor me boot kantelt of ik ga net langs een checkpoint.. - Supply and demand. Soms bij die kade vol havana's mis ik de gasflessen en leg ik het lootje. Bewerkt: 22 augustus 201014 jaren door d0nM0NTANA
Geplaatst: 22 augustus 201014 jaren Auteur comment_1709813 Wat zijn jullie favoriete missies ? En gehate ? Mijne; - The Job. grappige missie maar mocht wel wat uitgebreider - Keep your f close. lekker tony montana (beetje) na doen - Guardian Angel. leuk bedacht en free bulletproof auto. Gehate: - Demolition Man. Saai. - Die missie's van Auntie Poulet, niks aan. - Checkpoint Charlie. Ik ga vaak scheef over de jump waardoor me boot kantelt of ik ga net langs een checkpoint.. - The fastest boat. Soms bij die kade vol havana's mis ik de gasflessen en leg ik het lootje. Fastest boat ? Neeeeee. Supply & Demand:P
Geplaatst: 22 augustus 201014 jaren comment_1709828 Wat zijn jullie favoriete missies ? En gehate ? Mijne; - The Job. grappige missie maar mocht wel wat uitgebreider - Keep your f close. lekker tony montana (beetje) na doen - Guardian Angel. leuk bedacht en free bulletproof auto. Gehate: - Demolition Man. Saai. - Die missie's van Auntie Poulet, niks aan. - Checkpoint Charlie. Ik ga vaak scheef over de jump waardoor me boot kantelt of ik ga net langs een checkpoint.. - The fastest boat. Soms bij die kade vol havana's mis ik de gasflessen en leg ik het lootje. Fastest boat ? Neeeeee. Supply & Demand:P oja die
Geplaatst: 22 augustus 201014 jaren Auteur comment_1710081 Paar missies vergeten Leuk; - Cannon Fodder Leuk om in te breken in die fabriek en Haitans af te knallen - Trojan Voodoo. Leuk om die fabriek te laten ontploffen - Pnhom Penh 86' ( Ofzo ) leuk schieten met een M60, favoriete wapen van mij. Prachtige Screenshot van de missie Cannon Fodder trouwens
Wat zijn jullie favoriete missies ? En gehate ?
Mijne;
- The Job. Leuk als Cam sterft & Phil vraagt " Damn, Where's Cam " & Tommy antwoordt " History "
- Jury Fury. Auto's slopen!
- Guardian Angel. Gwn leuke missies met mannetjes afknallen.
- The fastest boat. Leuk om mensen met Rugers af te knallen.
- Hog Tied. Leuk, simpele gangsters afknallen.
Gehate:
- Demolition Man. Duurt altijd wel ff voordat ik em heb.
- Die missie van Auntie Poulet, met dat gevecht: LUKT ME NOOITTT!!
- Checkpoint Charlie. Die Jumps, land ik op de kade-,-