Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 62
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1710658

ik ga niet extra mijn pc weer laten crashen voor jullie die fout code te geven.......

Hij heeft al problemen zat..

Edit: sorry davy had je bericht niet gezien, ja heb al vaker zon crash gehad. maar dan met san andreas multiplayer

Max

Bewerkt: door MaxVito

Geplaatst:
comment_1710668

Gast ben je dom ofzo. Maak een foto van je bleu screen of typ hier de foutcode.

Niet zeiken. Gewoon hier neerplakken.

Anders kunnen we je niet helpen.

Geplaatst:
comment_1710670

wesley,, jawel misschien moet je me vraag maar beter lezen.. en niet zeggen dat je het niet weet want dan kun je beter geen post plaatsen.

Gewoon 1 keer laten crashen. Foto maken/overschrijven en klaar

Of wil je dat altijd hebben? Echt, lekker slim bezig :l

Geplaatst:
comment_1710684

wesley,, jawel misschien moet je me vraag maar beter lezen.. en niet zeggen dat je het niet weet want dan kun je beter geen post plaatsen.

nou welke vraag moet ik beantwoorden? De vraag die ik weet kunnen we alleen beantwoorden als jij die BSoD code geeft, is dat nou zo moeilijk?

Naja je hoeft die errorcode hier niet te geven, maar dan kunnen we je dus ook niet helpen, het is jou keuze en jou probleem, niet de onze :)

Geplaatst:
comment_1710700

waar staat die BsoD code dan?

hersens uitgepoept?:7

Je hebt een voorbeeld opgezocht over hoe een BSoD eruit ziet, ben je nou gewoon niet slim genoeg om te bedenken dat de error code misschien wel de vage tekst zou kunnen zijn?

Je bent echt niet grappig als je dat soms dacht btw

Geplaatst:
comment_1710722

Waarom kun je geen foto maken dan? Pak gewoon een fotocamera. En lekker slim. Je koopt GTA IV. Hij werkt niet, dan bestel ik EFLC maar, want die gaat vast en zeker wel werken :l

naja zijn probleem toch :) het is zijn geld dat hij nu weggooit niet de mijne dus ik vind het goed :)

Geplaatst:
comment_1710737

[table=header]@ Wesley, JordanMaster, dji-unit[/table]Zo kan 'ie wel weer. Temper je taalgebruik een beetje. Dit soort opruiend gedrag is nergens voor nodig.

In plaats van dit soort reacties kunnen jullie ook wat duidelijk uitleggen waarom jullie graag de BsoD code / screen vragen, in plaats van allemaal te herhalen "dat je dan niet kan helpen".. :duh:

Jullie moeten eens leren om ermee op te houden steeds te denken dat iedereen hier net zoveel snapt van PC's als jullie. Dat is namelijk niet zo. Wellicht daarom dat forumleden hier een topic starten met een vraag? Jullie reageren alsof je het tegen een IT'er hebt met jullie "zijn probleem toch" en "hersens uitgepoept?", wat zijn dat in godsnaam voor vragen? Lees het eens terug, als jullie me kunnen vertellen in welke mate dit te maken heeft met hulp bieden mag je doorgaan.

[table=header]@ Topicstarter MaxVito[/table] Ik begrijp dat je met zulke reacties nogal geprikkeld voelt en alles behalve geholpen. Het is begrijpelijk dat je wanneer je niet zo ervaren bent, je PC niet opzettelijk durft te crashen. ;) Toch kan je dit het beste wel nogmaals doen in de hoop dat je de BsoD melding kan noteren, zonder die melding namelijk kunnen er talloze redenen zijn waarom je PC crasht, en is het voor ons hier zoeken naar een speld in een hooiberg.

Heb je weleens Flitskikkers Infotool gedraaid? Wellicht dat die iets kan vinden op je PC waar het aan kan schelen, bijvoorbeeld hard- of software die niet compatibel zijn met IV. :Y

[table=header]@ Wesley, JordanMaster, dji-unit 2[/table] Kijk, zo had het ook gelijk gekund. :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.