Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164808 Ik ben nu in Las Venturas, en vraag me af waar ik de kart kan vinden.. Bij de walktrough staan een aantal locaties, echter, op die plek staat geen kart.. Misschien dat de ps2 versie van pc verschilt met de locaties van auto's? Dus waar kan ik die kart vinden
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164812 Ik ben nu in Las Venturas, en vraag me af waar ik de kart kan vinden..Bij de walktrough staan een aantal locaties, echter, op die plek staat geen kart.. Misschien dat de ps2 versie van pc verschilt met de locaties van auto's? Dus waar kan ik die kart vinden Als je de missie Cut Troat Bussines hebt gedaan heb je een Kart en Vortex. Kijk op de Walktrough bij Vehicles en dan Kart dan vind je het.
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164864 je moet eerst missies doen ookal ga je weer terug naar las santos en dan staat ie bij dta hijs op de bergen van maddd dog spreek je nog wel eens mzl B)
Geplaatst: 26 juni 200519 jaren comment_165745 bij maddowgs mansion da huis waar je die stealth missie had moeten doen(maddog rhymes book ofsow) in los santos daar buiten op een aanbouw vant huis moe je ff zoeke moe je wel wa missies hebbe gedan
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_165796 staat nog 1 bij waar je die bloodring races kan doen, tenminste (xbox) ik had daar ook 1 gevonden
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_165827 Er staat er ook nog 1vlak bij de motorschool in las venturas
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_165891 Ik heb toch al de link gegeven waar de Kart staat? Daar staan alle locaties op. Laat dit topic gelieve met rust nu.
Ik ben nu in Las Venturas, en vraag me af waar ik de kart kan vinden..
Bij de walktrough staan een aantal locaties, echter, op die plek staat geen kart..
Misschien dat de ps2 versie van pc verschilt met de locaties van auto's?
Dus waar kan ik die kart vinden