Geplaatst: 23 augustus 201014 jaren comment_1710467 Ik heb teveel auto's in de garage gezet en krijg ze er niet meer uit. en als ik iets probeer vliegen ze snel in brand. Heb het al geprobeerd met een towtruck maar ik krijg de auto's er niet uit??? Iemand ideeën?
Geplaatst: 23 augustus 201014 jaren comment_1710471 zijn ze modded? dan is het een bekend probleem als je CLEO mods gebruikt kun je mischien met een gravity gun de garage deur eraf trekken
Geplaatst: 23 augustus 201014 jaren comment_1710490 Zie hier op WikiGTA, onder NADELIG. Als je voertuigen gemod hebt is het dus lastig om je garagedeur open te krijgen. Dit is dus een bekende bug.
Geplaatst: 24 augustus 201014 jaren Auteur comment_1711176 zijn ze modded? dan is het een bekend probleem als je CLEO mods gebruikt kun je mischien met een gravity gun de garage deur eraf trekken Nee, er zijn geen mods gebruikt, heb het in VC en in SA beide op PS2.
Ik heb teveel auto's in de garage gezet en krijg ze er niet meer uit.
en als ik iets probeer vliegen ze snel in brand. Heb het al geprobeerd met een towtruck maar ik krijg de auto's er niet uit??? Iemand ideeën?