Geplaatst: 23 augustus 201014 jaren comment_1710506 Uit verveling ben ik toch maar weer even op gtaforum. Heb daarbij ook gelijk maar even een nieuwe creatie gemaakt om te kijken of ik het nog een beetje kon. Wat vinden jullie?
Geplaatst: 26 augustus 201014 jaren Auteur comment_1713026 Hij lijkt wel erg op deze signature, alleen de achtergrond is wat anders. Ik heb al heel veel (in dezelfde showroom van jouw) veel van deze stijl gezien. Probeer ook eens iets anders. Ik wou hier toch nog even op reageren. Ik wil het toch een beetje bij mijn eigen soort van stijl houden, maar dit was weer een opwarmertje voor de toekomst. Ik verbeter me zelf wel weer langs de weg. En bedankt voor alle reacties.
Geplaatst: 27 augustus 201014 jaren comment_1713226 Hij lijkt wel erg op deze signature, alleen de achtergrond is wat anders. Ik heb al heel veel (in dezelfde showroom van jouw) veel van deze stijl gezien. Probeer ook eens iets anders. Ik wou hier toch nog even op reageren. Ik wil het toch een beetje bij mijn eigen soort van stijl houden, maar dit was weer een opwarmertje voor de toekomst. Ik verbeter me zelf wel weer langs de weg. En bedankt voor alle reacties. Je eigen soort van stijl, oké. Maar ik vind jouw stijl wel erg eentonig, vooral de tekst heb ik al heul erg veel voorbij zien komen. Dat is geen eigen stijl, maar meer copy-paste. Doe eens wild!
Uit verveling ben ik toch maar weer even op gtaforum. Heb daarbij ook gelijk maar even een nieuwe creatie gemaakt om te kijken of ik het nog een beetje kon.
Wat vinden jullie?