August 24, 201015 yr hallo, is er ook iets voor gta sa dat je net als in Engeland links rijdt? ik heb namelijk Britse politie enzo, dus dat zou het realistischer maken. Zou iemand het (E.V.T.) ook kunnen maken? of wordt dat lastig? alvast bedankt.
August 24, 201015 yr hallo, is er ook iets voor gta sa dat je net als in Engeland links rijdt? ik heb namelijk Britse politie enzo, dus dat zou het realistischer maken. Zou iemand het (E.V.T.) ook kunnen maken? of wordt dat lastig? alvast bedankt. Miss een mod? ma het is volgens mij best wel lastig als je gewendt bent om rechts te rijden
August 24, 201015 yr hallo, is er ook iets voor gta sa dat je net als in Engeland links rijdt? ik heb namelijk Britse politie enzo, dus dat zou het realistischer maken. Zou iemand het (E.V.T.) ook kunnen maken? of wordt dat lastig? alvast bedankt. Miss een mod? ma het is volgens mij best wel lastig als je gewendt bent om rechts te rijden Ik vind 't heel lastig ja, ga maar eens GTA London spelen. Dan merk je het wel . Ik zou hier geen mod voor weten trouwens, maar als het je om het ''links rijden'' te doen is kun je GTA London kopen?
August 24, 201015 yr hallo, is er ook iets voor gta sa dat je net als in Engeland links rijdt? ik heb namelijk Britse politie enzo, dus dat zou het realistischer maken. Zou iemand het (E.V.T.) ook kunnen maken? of wordt dat lastig? alvast bedankt. Miss een mod? ma het is volgens mij best wel lastig als je gewendt bent om rechts te rijden Ik vind 't heel lastig ja, ga maar eens GTA London spelen. Dan merk je het wel . Ik zou hier geen mod voor weten trouwens, maar als het je om het ''links rijden'' te doen is kun je GTA London kopen? Kan me niet herrineren dat ik ooit GTA Londen heb gedaan ik ga de game wel x doen als ik ut nog vind
August 25, 201015 yr hallo, is er ook iets voor gta sa dat je net als in Engeland links rijdt? ik heb namelijk Britse politie enzo, dus dat zou het realistischer maken. Zou iemand het (E.V.T.) ook kunnen maken? of wordt dat lastig? alvast bedankt. Miss een mod? ma het is volgens mij best wel lastig als je gewendt bent om rechts te rijden Ik vind 't heel lastig ja, ga maar eens GTA London spelen. Dan merk je het wel . Ik zou hier geen mod voor weten trouwens, maar als het je om het ''links rijden'' te doen is kun je GTA London kopen? Kan me niet herrineren dat ik ooit GTA Londen heb gedaan ik ga de game wel x doen als ik ut nog vind Zeker doen! Mooie game . Alleen jammer dat je per hoofdstuk op moet slaan en dat je niet gewoon altijd op kan slaan, maar verder is het een topgame.
August 25, 201015 yr Volgens mij kan je Grand Theft Auto: Londen gratis downloaden op de rockstar classics pagina.
hallo,
is er ook iets voor gta sa dat je net als in Engeland links rijdt?
ik heb namelijk Britse politie enzo, dus dat zou het realistischer maken.
Zou iemand het (E.V.T.) ook kunnen maken? of wordt dat lastig?
alvast bedankt.