Jump to content
Geplaatst:
comment_1711303

Hallo, ik heb sinds kort een server gehost op sa mp 0.3, en het is een stuntserver. Maar nou is het (hele grote) probleem... De objecten die zijn onzichtbaar van veraf, maar je moet er héél dichtbij gaan staan om die objecten te kunnen zien! :-( Kan iemand mij daarmee helpen? Alvast bedankt! Groeten Damon_NL

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1711587

En je kan bij server.cfg je distance aanpassen!

Ok, bedankt voor de reactie... Maar hoe? En waar staat dat? Alvast bedankt! (P.S Staat dat bij Streaming distance ofzo?) (Ohwja ff een paar screens voor de duidelijkheid! :puh:

post-123435-1282725741,63.jpg

Die boom is vrijwel onzichtbaar van veraf, maar van dichtbij is hij nog steeds doorzichtbaar als je er bij staat! :-(

En hetzelfde met deze hangar:

post-123435-1282726190,94.jpg

Bewerkt: door Damon_NL

Geplaatst:
comment_1711636

Nieuwste versie van je streamer downloaden en je gamemode recompilen.

^

Lees je eigenlijk mijn post wel?

En gooi dat <hackprogramma> er ook maar af.

Ik vind het gewoon niet kunnen dat mensen gewoon schaamteloos screens plaatsen waarop ze tonen dat ze hacken in een multiplayer game. Dat getuigt van heel weinig respect voor je medespelers. Op het SA-MP forum is het net zo.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1711644

Nieuwste versie van je streamer downloaden en je gamemode recompilen.

^

Lees je eigenlijk mijn post wel?

En gooi dat <hackprogramma> er ook maar af.

Ik vind het gewoon niet kunnen dat mensen gewoon schaamteloos screens plaatsen waarop ze tonen dat ze hacken in een multiplayer game. Dat getuigt van heel weinig respect voor je medespelers. Op het SA-MP forum is het net zo.

Oh, Sorry vergeten reactie te plaatsen! (En dat is GEEN stom excuus!) Ehm die server host ik zelf dus IK bepaal ZELF of er gehackt mag worden of niet! Ehm... En ik plaats al die scripts via een website in mijn server... Dus recompilen wordt moeilijk! Maar nu zit ik nog met 1 vraag: Hoe kan ik die objecten nou weer goed zichtbaar maken?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1711657

Nieuwste streamer downloaden en recompilen met de nieuwste includes. Anders werkt het niet!

Je hebt geen keus.

Ok, ik zal het proberen, alvast bedankt!
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1711926

Nieuwste streamer downloaden en recompilen met de nieuwste includes. Anders werkt het niet!

Je hebt geen keus.

Ok, ik zal het proberen, alvast bedankt!

Het wil maar niet lukkken... ik heb al de nieuwste streamer gedownload... alles netjes geinstalleerd... De stappen PRECIES gevolgd zoals het moet... maar het wil maar niet lukken!!! Ik denk dat ik de strijd er maar bij neerleg...

Maar voordat ik dat doe heb ik nog 1 vraag... hoe zit dat in Server.CFG? Volgens mij moet je daar toch ook de draw distance kunnen veranderen??

:?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1711939

stream_distance 300.0

Is standaard. Maar ik ga even die streamer testen met objects, want ik gebruik 'm nu enkel voor pickups.

Ok bedankt! :)

(P.S: Die streamer die ik gebruik heet F_Streamer... Hoewel ik er geen snars van begrijp :?

Bewerkt: door Damon_NL

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1712523

Ik heb het getest met de streamer plugin en ik heb geen enkel probleem. Ik kan de objecten al van heel ver zien.

Misschien moet je ook maar de > Streamer Plugin < gebruiken. Zorg er wel voor dat je de 0.3b versie download!

33cack4.png

ixb4mu.png

Ok, bedankt voor die plugin... Maar ik snap niet wat ik eerst moet doen... :N Nou dat probleem weer... Want diegene heeft het zó ingevuld dat ik er 0,0 procent mee verder kan... wat moet ik nou als eerste doen? En wat daarna?

(En ik heb de Stream distance ook al veel hoger gezet, maar alles blijft gewoon hetzelfde! Heb ik nou te maken met een bug???)

Bewerkt: door Damon_NL

Geplaatst:
comment_1712539

De stream distance in je server.cfg is maximum 300. Dit is tevens de limiet van GTA SA.

Als je de streamer.dll gebruikt, gebruik je deze functie:

CreateDynamicObject(objectid, x, y, z, rotx, roty, rotz);

Eventueel kan je ook nog instellen in welke interior of virtual world het object moet verschijnen.

Standaard is dat in elk interior en alle virtual worlds.

Ik kan je overigens deze converter wel aanraden: > ConvertFFS <. Bij output selecteer je dan Incognito's Streamer Plugin.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1712736

De stream distance in je server.cfg is maximum 300. Dit is tevens de limiet van GTA SA.

Als je de streamer.dll gebruikt, gebruik je deze functie:

CreateDynamicObject(objectid, x, y, z, rotx, roty, rotz);

Eventueel kan je ook nog instellen in welke interior of virtual world het object moet verschijnen.

Standaard is dat in elk interior en alle virtual worlds.

Ik kan je overigens deze converter wel aanraden: > ConvertFFS <. Bij output selecteer je dan Incognito's Streamer Plugin.

Ok, maar ik heb nu een makkelijkere streamer (Vindt ik) xObjects1.2. Ik heb ook al alle objecten al ingesteld, en het compilen ging ook prima, zonder problemen... En mn server aangezet (gta sa mp 0.3B R2) Naar de objecten gegaan... IS HET (...) WEER HETZELFDE! De objecten zijn nu van iets verder al zichtbaar, maar eigenlijk is het nog gewoon hetzelfde! :-(

Geplaatst:
comment_1712765

Ik weet niet wat jij daar nu 'makkelijker' aan vindt, hoor. De syntax van Incognito's Streamer is gewoon juist dezelfde als die van de standaard CreateObject functie.

Je moet in ieder geval een streamer gebruiken die al compatibel is met 0.3b. In 0.3b zijn er namelijk wijzigingen aangebracht aan de manier waarop objects gestreamd worden. Een streamer voor 0.3a zal dan ook niet werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.