Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

performance raar bug

Zo jullie weten misschien dat ik enkel 20 frames kreeg op mijn redelijk goede pc ( niet de beste ik weet het).

Zo niet zie hier,

Nu wat ik deed:

- farclp aanpassen van 1500 naar 16000 ( vieuwdistance ) ( in timecycle)

- lod distance voor mensen en auto's aanpasssen van standaard (weet niet meer juist) naar 160 ong x4

Dit zou normaal toch je frames een volledige drop geven, wel dit gaf me een boost van 10 frames mzt

dezelde settings

-vieuw distance 100

-detailditance 100

- En die andere ( weet naam nietmeer) ook 100

Ik weet het is zeer raar en weet dus ook dan niet wat er mis is met gta iv, mijn pc

Het is mischien het proberen waard voor mensen met een laag aantal frames

Edited by malinwa

Featured Replies

in vele gevallen helpt dit inderdaad. Dit fixt namelijk de trage rendering van gta4 doodrdat je meer in de verte rendert, dus kortom models hebben meer tijd om fatsoenlijk te laden wat vertragingen fixt. Gebruikte het zelf ook, maar in mindere mate, maakte er 3000 van.

  • Author

in vele gevallen helpt dit inderdaad. Dit fixt namelijk de trage rendering van gta4 doodrdat je meer in de verte rendert, dus kortom models hebben meer tijd om fatsoenlijk te laden wat vertragingen fixt. Gebruikte het zelf ook, maar in mindere mate, maakte er 3000 van.

Ik heb mijn settings nogmaals x4 gedaan, Dit gaf weer eens een boost van 5 frames

Ik vindt dit echt wel raar hoor.

Nu een vraag kan zo'n hoge setting mijn pc niet schaden ?

dit zou "in dit topic" ook moeten geplaatst worden?

Edited by malinwa

Zou je ook gewoon ABN (Algemeen Beschaaft Nederlands) willen typen? Dus hoofdletters en leestekens gebruiken waar het moet en zo min mogelijk spelfouten. Vooral dat laatste is een kleine moeite want er komt dan een rood krabbeltje onder te staan. Nu is het eerst nog een heel geontcijfer voor ik er wat van begrijp :clown: .

Veel gemaakt beginners''fout''.

Zo snap ik nu het hele probleem niet :puh: .

Just a tip.

  • Author

Zou je ook gewoon ABN (Algemeen Beschaaft Nederlands) willen typen?

Just a tip.

Is het al beter nu ?

Zou je ook gewoon ABN (Algemeen Beschaaft Nederlands) willen typen?

Just a tip.

Is het al beter nu ?

:Y Dit zinnetje begrijp ik zelfs :puh: .

Ik heb een vraagje,

waar kan ik farclp en lod distance vinden?

ik zat te zoeken maar ik kom het niet tegen, sorry van deze bump:(

dat staat inderdaad niet in de OP. farclp(zoals het in de file staat) is te vinden in timecyc.dat, de ander genoemde in visualsettings.dat omdat ik nu gta4 niet heb geinstalleert kan ik het precieze pad niet opnoemen, excuses hiervoor. deze 2 bevinden zich allebei inde gta4 map.

Dankjewel, ik had het gevonden.

Het staat in GTA 4>pc>Data

daar staat die tussen,

moet ik dan alle 1500 getallen van farclp aanpassen naar zeg 3000 ofzo?

En dat met de lod distance ook?

mvg. Mike

ja, in farclp wel, maar met de lod distance zou ik toch wat beter bijpassende getallen kiezen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.