Geplaatst: 26 augustus 201014 jaren comment_1712388 Hoi, ik wil graag een trainer installeren. Om te voorkomen dat het fout gaat wil ik het toch even eerst aan jullie voorleggen. Ik heb nu 4 bestanden, nl. - dsound.dll - trainer.asi - ScriptHook.dll - trainer.ini Zou hij dan werken als ik ze allemaal in Progam Files (x86)/ Rockstar Games / GTA IV plaats?
Geplaatst: 26 augustus 201014 jaren comment_1712405 Misschien kun je beter , de simple native trainer downloaden , ** klik ** en daarvoor heb je een aparte dsound.dll nodig , PM me daarvoor maar als je wil.
Geplaatst: 26 augustus 201014 jaren comment_1712427 dsound.dll is de asi-loader, scripthook.dll is de scripthook zelf. Beiden moeten inderdaad in de directory van GTA IV. Ook de files van de mod zelf moeten daar; welke files dat precies zijn is voor elke mod verschillend. Over het algemeen bestaat het uit .ini en .dll files, maar ik heb wel eens mods gezien met een .dat file erbij. Het kan voorkomen dat de mod niet werkt; de versie van jouw GTA IV en van de mod moeten wel overeenkomen. Overigens valt dit onder de categorie "modding", verplaatst.
Geplaatst: 26 augustus 201014 jaren comment_1712472 Ja, zoals Dutchy zegt: zorg wel dat je versie goed is. Patch je GTA IV dus wel even naar de nieuwste versie.
Hoi, ik wil graag een trainer installeren. Om te voorkomen dat het fout gaat wil ik het toch even eerst aan jullie voorleggen.
Ik heb nu 4 bestanden, nl.
- dsound.dll
- trainer.asi
- ScriptHook.dll
- trainer.ini
Zou hij dan werken als ik ze allemaal in Progam Files (x86)/ Rockstar Games / GTA IV plaats?