Geplaatst: 26 augustus 201014 jaren comment_1712741 Hey, Gta EFLC doet het als ik op play (offline) klik. dan start hij gewoon op tot dat ik dan The Lost And Dammed krijg en The Balled Of Gay Tony. maar Als ik gewoon op Play klik dan komen The Lost And Dammed en The Balled Of Gay Tony niet. Hoe kan ik dit oplossen? Mvg, Max
Geplaatst: 27 augustus 201014 jaren Auteur comment_1713165 Ik moet zo naar de kapper en dan naar de makro. en als we terug zijn dan probeer ik. Groetjes, Max
Geplaatst: 27 augustus 201014 jaren comment_1713176 Sorry maar ik denk niet dat het iemand interesseert dat je naar de kapper en de makro moet
Geplaatst: 27 augustus 201014 jaren Auteur comment_1713178 Nee maakt niet heb net geprobeerd.. nopes niks blijft op zwart scherm
Geplaatst: 27 augustus 201014 jaren comment_1713236 Ik zou eerst GTA IV updaten, en wanneer je dat hebt gedaan en het werkt nog steeds niet zou ik EfLC (en GFWL en andere toebehorende rotzooi) even herinstalleren. Het is namelijk voor mij geen bekende fout.
Geplaatst: 27 augustus 201014 jaren comment_1713246 Ja , tegen mij heeft die gezegt dat die alles heeft geupdate ( vanaf gtaforum & gfwl ) en dat lijkt me de enige optie dan ?
Geplaatst: 27 augustus 201014 jaren comment_1713276 heb je mods? misschien dat je bij scripthook log iets te weten kan komen? of een andere log?
Geplaatst: 27 augustus 201014 jaren comment_1713335 heb je mods? misschien dat je bij scripthook log iets te weten kan komen? of een andere log? Het klinkt miss gek dat ik dit weet maar hij heeft alleen een trainer ( hij heeft me sowat alles verteld )
Geplaatst: 27 augustus 201014 jaren Auteur comment_1713418 Hayte weet je wel dat gta iv niet vereist is voor eflc?? Alleen trainertje ja. maar zonder die trainer deed hij het zelfde. Groetjes, Max
Geplaatst: 27 augustus 201014 jaren comment_1713426 Hayte weet je wel dat gta iv niet vereist is voor eflc?? Alleen trainertje ja. maar zonder die trainer deed hij het zelfde. Groetjes, Max Je hebt EfLC ook in DLC vorm, dan is gta4 wel vereist, maar aangezien jij geen info geeft kon hayte dat nooit weten. Je kunt trouwens zelf ook wel nadenken neem ik aan en GTA IV in GTA EFLC veranderen...
Geplaatst: 27 augustus 201014 jaren comment_1713550 Ik bedoelde inderdaad EfLC. Eerst even de trainer weghalen (wat je wel eerder had kunnen zeggen, btw), daarna updaten, en als het nog niet wert is mijn advies een herinstallatie.
Geplaatst: 28 augustus 201014 jaren Auteur comment_1713628 Ik bedoelde inderdaad EfLC. Eerst even de trainer weghalen (wat je wel eerder had kunnen zeggen, btw), daarna updaten, en als het nog niet wert is mijn advies een herinstallatie. Uhmm ik vertelde in me vorige bericht dat ik dat ook al zonder trainer geprobeerd..
Geplaatst: 28 augustus 201014 jaren comment_1713712 Er zat meer in mijn bericht... Ik heb in de gate dat sommige mensen beginnen te stressen . Maar je hebt gelijk , reinstall is enige optie sowat
Geplaatst: 28 augustus 201014 jaren comment_1713864 Ik bedoelde inderdaad EfLC. Eerst even de trainer weghalen (wat je wel eerder had kunnen zeggen, btw), daarna updaten, en als het nog niet wert is mijn advies een herinstallatie. Uhmm ik vertelde in me vorige bericht dat ik dat ook al zonder trainer geprobeerd.. Lees de berichten nou eerst eens voordat je met dat komt... Er zat meer in mijn bericht... Ik heb in de gate dat sommige mensen beginnen te stressen . Maar je hebt gelijk , reinstall is enige optie sowat Nou zie Hayte weinig stressen. En hij heeft behoorlijk gelijk, want wat MaxVito doet is berichten (als hij er überhaupt al naar kijkt) half doorlezen, en ja dan word hulp erg lastig. Tot nu toe snap ik werkelijk niks van wat het probleem nou eigenlijk is, MaxVito kan misschien beginnen met duidelijk, in fatsoenlijk Nederlands, uit te leggen wat nou precies het probleem is, en daarbij ook wat meer info geven Ik snap het dat is moeilijk want daar moet je zelf ook wat voor uitvoeren, en om jou te kunnen helpen hebben we toch echt info en een duidelijk verhaal nodig, we zijn (helaas) geen goochelaars.
Hey,
Gta EFLC doet het als ik op play (offline) klik. dan start hij gewoon op tot dat ik dan The Lost And Dammed krijg en The Balled Of Gay Tony.
maar Als ik gewoon op Play klik dan komen The Lost And Dammed en The Balled Of Gay Tony niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
Mvg, Max