Ik wil graag een mini laptop kopen. Heb niet veel eisen, enige eisen zijn:
- Ik wil het mee naar de universiteit nemen (dus verslagen enz) --> beetje harde schijf (al heb ik gezien dat dat op dit moment niet meer een probleem is, met de vele GB's die er tegenwoordig op staan).
- Ik wil een redelijk goede batterij, zodat ik niet ineens midden in de collegezaal zonder laptpo zit.
- Wil een klein beetje op het internet kunnen surfen.
Nu heb ik deze gezien, maar mij werd verteld dat DDR2 niet goed is. En als je DDR3 wilt kopen zit je gelijk een prijsklasse hoger. Ongeveer 300 euro is het budget.
Daarnaast wilt mijn oma een nieuwe pc. Die van haar is 10 jaar oud, en ze vindt het gek dat het niet meer werkt. In ieder geval, ze wilt een pc waarop ze 1) wat foto's wilt zetten, 2) haar mailtjes kan kijken en 3) geld over kan maken op het internet. Ze heeft dus alles behalve veel nodig. Nu wilt ze dus dat ik mee ga. Weet iemand waar ik op moet letten? Ze heeft namelijk helemaal geen goede pc nodig, en ik ben bang dat ze veels te veel kwijt is dan dat nodig is...
Hi guys,
Ik wil graag een mini laptop kopen. Heb niet veel eisen, enige eisen zijn:
- Ik wil het mee naar de universiteit nemen (dus verslagen enz) --> beetje harde schijf (al heb ik gezien dat dat op dit moment niet meer een probleem is, met de vele GB's die er tegenwoordig op staan).
- Ik wil een redelijk goede batterij, zodat ik niet ineens midden in de collegezaal zonder laptpo zit.
- Wil een klein beetje op het internet kunnen surfen.
Nu heb ik deze gezien, maar mij werd verteld dat DDR2 niet goed is. En als je DDR3 wilt kopen zit je gelijk een prijsklasse hoger. Ongeveer 300 euro is het budget.
Daarnaast wilt mijn oma een nieuwe pc. Die van haar is 10 jaar oud, en ze vindt het gek dat het niet meer werkt.
In ieder geval, ze wilt een pc waarop ze 1) wat foto's wilt zetten, 2) haar mailtjes kan kijken en 3) geld over kan maken op het internet. Ze heeft dus alles behalve veel nodig. Nu wilt ze dus dat ik mee ga. Weet iemand waar ik op moet letten? Ze heeft namelijk helemaal geen goede pc nodig, en ik ben bang dat ze veels te veel kwijt is dan dat nodig is...
Advies is erg welkom!