ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade!
Als je alles goed volgt , gaat er niks mis
Alle bestanden en screens worden door mij geupload op : Media fire & plaatjesupload.nl . Programma's worden niet doormij geupload maar wel de links gegeven in de tutorial.
Geen van deze bestanden of programma's zijn illegaal!
Inhoud
Intro.
De tutorial.
Extra's zoals: Extra mac thema's , mac wallpapers etc
Intro
Ben je dat windows thema ook zo moe?
Ik bedoel dit:
Nu heb ik:
Wil jij dit ook? Volg deze uitgebreide tutorial! En leer hoe makkelijk het eigenlijk is!
Laten we beginnen
Allereerst hebben we sommige software nodig , namelijk winrar , winrar is hier te downloaden.
We beginnen met de icons van mac, daarvoor is dit programma nodig , je kunt makkelijk terug switche naar de normale icons en de icons van mac Voor de mac icons moet je dit downloaden , ik leg dalijk uit hoe je de icons veranderd naar die van mac.
Nou als je alle 2 de bestanden hebt , installeer je de "iconpackager".
Nadat je op continue hebt geklikt zie je dit:
Wat je nu moet doen is , open "iVista ReFFlective icons" dan zie je een map , plaats die map naar je bureaublad. Nu ga je terug naar de Icon packager en klik je op: Add icon package , install from disk.
Wat je nu moet doen is , ga naar je bureaublad , selecteer je ivista map en dan blijft er als het goed is een bestand over , dat bestand is een "icon packager theme" bestand , dubbelklik en wacht even , klik nu op apply icon package.
Nu heb je de icons!
Nu nog de rest
We zullen maar het thema doen. Dat kun je hier downloaden.
Als je dat gedaan hebt , open je het bestand. Klik op theme's. Kopieer die 3 bestanden ( De leopard map en de 2 .theme bestanden ) naar: C:\Windows\resources\themes daar plaatjes die 3 bestanden. Wat je nu doet is : Ga naar : start > configuratie scherm > Persoonlijke instellingen en open het leopard osx thema.
Je pc lijkt nu al veel op mac!
Maar mischien viel je al iets op , ik heb namelijk de werk-balk en het start-logo anders! Nou , dat zal ik eens vertellen!
Allereerst
Deze tutorial is alleen voor windows 7!
ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade!
Als je alles goed volgt , gaat er niks mis
Alle bestanden en screens worden door mij geupload op : Media fire & plaatjesupload.nl . Programma's worden niet doormij geupload maar wel de links gegeven in de tutorial.
Geen van deze bestanden of programma's zijn illegaal!
Inhoud
Intro.
De tutorial.
Extra's zoals: Extra mac thema's , mac wallpapers etc
Intro
Ben je dat windows thema ook zo moe?
Ik bedoel dit:
Nu heb ik:
Wil jij dit ook? Volg deze uitgebreide tutorial! En leer hoe makkelijk het eigenlijk is!
Laten we beginnen
Allereerst hebben we sommige software nodig , namelijk winrar , winrar is hier te downloaden.
We beginnen met de icons van mac, daarvoor is dit programma nodig , je kunt makkelijk terug switche naar de normale icons en de icons van mac
Voor de mac icons moet je dit downloaden , ik leg dalijk uit hoe je de icons veranderd naar die van mac.
Nou als je alle 2 de bestanden hebt , installeer je de "iconpackager".
Nadat je op continue hebt geklikt zie je dit:
Wat je nu moet doen is , open "iVista ReFFlective icons" dan zie je een map , plaats die map naar je bureaublad. Nu ga je terug naar de Icon packager en klik je op: Add icon package , install from disk.
Wat je nu moet doen is , ga naar je bureaublad , selecteer je ivista map en dan blijft er als het goed is een bestand over , dat bestand is een "icon packager theme" bestand , dubbelklik en wacht even , klik nu op apply icon package.
Nu heb je de icons!
Nu nog de rest
We zullen maar het thema doen. Dat kun je hier downloaden.
Als je dat gedaan hebt , open je het bestand. Klik op theme's. Kopieer die 3 bestanden ( De leopard map en de 2 .theme bestanden ) naar: C:\Windows\resources\themes daar plaatjes die 3 bestanden. Wat je nu doet is : Ga naar : start > configuratie scherm > Persoonlijke instellingen en open het leopard osx thema.
Je pc lijkt nu al veel op mac!
Maar mischien viel je al iets op , ik heb namelijk de werk-balk en het start-logo anders! Nou , dat zal ik eens vertellen!
Eerst download dit.
Met dit programma kun je je start-teken veranderen. Genaamd: Starorbz
Als je dat geinstalleerd hebt , heb je ook nog het mac-logo nodig , dat kun je hier downloaden.
Nou nu ga ik eens uitleggen hoe je dat weer installeert!
Start starorbz, en klik op import image. Unpack maclogo.rar
Ondertussen in startorbz open je Apple Sart Orb.png
Klik op de pijl
Klik
Klik op apply .
Nu heb je de apple Start Logo
Maar je hebt misschien nog iets gezien! , mijn balk is anders!
Dat is simpel! Klik met de rechtermuisknop op je werk balk , eigenschappen
Neem deze instellingen over:
We zijn klaar! Veel plezier met je mac-theme!
Voor extra's zoals: mac-firefox thema , mac-achtergronden en meer kijk even hieronder!
-- Extra's --
Finderbar
Download: Klik hier!
Firefox - Mac skin.
Pagina hier!
Snow leopard mac osx skin
Download Hier!
Mac Wallpapers
Klik hier
--- Please comment and rate! ---
Niks van deze tutorial mag worden gekopieerd zonder toestemming!
Typfouten voorbehouden!
Misschien dat ik later nog kom met meer tutorials , bijvoorbeeld voor een ubuntu skin
Bewerkt: door davedavy