Goedenavond, ik heb een pc die ik graag zou willen overklokken, ik had deze vraag wel eerder gesteld maar dan om een andere computer.
Ik weet zelf dat deze computer niet de aller nieuwste of beste is.
Dus graag geen reacties van het is aan vervanging toe of de onderdelen zijn oud.
Misschien tips zoals koeling zou wel fijn zijn want case koelings passen niet meer.
op dit moment heb ik al eventjes een beetje overgeklokt dat zullen jullie zo zien in mijn specificaties van everest ultimate edition maar ik post alvast eerst even de temperaturen die ik normaal gesproken heb ONGEVEER.
Idle (na ongeveer 3 uurtjes youtube,msn soms klein game zoals black & white 2) 47/50 graden.
Idle: (net opgestart) ongeveer 47 graden.
Overklok: (7% overgeklokt) 51 graden.
specificaties:
CPU FSB 177.9 MHz (origineel: 166 MHz, overclock: 7%)
Goedenavond, ik heb een pc die ik graag zou willen overklokken, ik had deze vraag wel eerder gesteld maar dan om een andere computer.
Ik weet zelf dat deze computer niet de aller nieuwste of beste is.
Dus graag geen reacties van het is aan vervanging toe of de onderdelen zijn oud.
Misschien tips zoals koeling zou wel fijn zijn want case koelings passen niet meer.
op dit moment heb ik al eventjes een beetje overgeklokt dat zullen jullie zo zien in mijn specificaties van everest ultimate edition maar ik post alvast eerst even de temperaturen die ik normaal gesproken heb ONGEVEER.
Idle (na ongeveer 3 uurtjes youtube,msn soms klein game zoals black & white 2) 47/50 graden.
Idle: (net opgestart) ongeveer 47 graden.
Overklok: (7% overgeklokt) 51 graden.
specificaties:
CPU FSB 177.9 MHz (origineel: 166 MHz, overclock: 7%)
Multiplier 9x
DRAM:FSB verhouding 1:1
Moederbordnaam ASRock K7VT4A+ (5 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, LAN)
Sensortype Winbond W83697HF (ISA 290h)
Moederbordnaam ASRock K7Upgrade-600 / K7VT4A / K8S8X
Chassis inbreuk opgemerkt Nee
Temperaturen OP DIT MOMENT
Moederbord 35 °C (95 °F)
CPU 50 °C (122 °F)
Hitachi HDS721616PLAT80 47 °C (117 °F)
Koelingsventilatoren
CPU 2482 RPM
Spanningswaarde
CPU Core 1.60 V
+3.3 V 3.20 V