August 29, 201015 yr Ik had sa-mp 0.2 geinstalleerd en alles deed het perfect. Sinds de update naar 0.3a / b kan ik geen server meer joinen. Elke server zegt server didn't respond. Weet iemand een oplossing? Dylan
August 29, 201015 yr Je moet steeds de laatste versie hebben, welke je hier kan downloaden. Nein Het licht eraan welke versie van samp de server heeft Ik speel zelf op SAMP's FINEST en die server is nog 0.3A Dus welke versie is de server die jij speelt? DAn moet je die versie van samp hebben Anders krijg je Server didnt respond, omdat hij niet compitabel is met de versie van joun samp Snappie?
August 29, 201015 yr Alle servers zullen op termijn toch wel updaten, anders verliezen ze een hoop spelers.
August 30, 201015 yr Alle servers zullen op termijn toch wel updaten, anders verliezen ze een hoop spelers. nou zo als andere ook al zeiden ligt het waarschijnlijk aan de server versie en big boss ik ken ene nl rp die nog op 0.2x zit en de admins zijn te lui om de server te updaten XD
September 20, 201015 yr Ports open zetten. Ik speel SA:MP niet meer, maar de laatste standaart poort die ik me kan herinneren is 7777. Start -> Configuratiescherm -> Windows Firewall. Ga naar de tab "Uitzonderingen" Klik op Poort toevoegen of druk op "Alt + o" Je moet een Naam en Poortnummer invoeren. Zorg ervoor dat je TCP hebt aangevinkt, zoniet, druk op "Alt + T" Bij naam: Bijvoorbeeld "SA-MP Standaart poort" Druk dan op "Alt + P" Tik in: "7777" Na vervolg op "OK" en Windows Firewall scherm sluiten. Probeer nu SA-MP nu nog eens. ! Alle aanhalingtekens bij uitvoering weglaten ! ( " )
Ik had sa-mp 0.2 geinstalleerd en alles deed het perfect.
Sinds de update naar 0.3a / b kan ik geen server meer joinen.
Elke server zegt server didn't respond.
Weet iemand een oplossing?
Dylan