Jump to content
Geplaatst:
comment_1714465

Hey,

ik word een beetje zat van het intypen van me wachtwoord op me server,

nu wil ik dat je een Auto IP login hebt, jullie weten vast wel wat ik bedoel.

ik heb dit al..

if(!ipcheck == false)
{
new ip[256];
GetPlayerIp(playerid, ip, sizeof(ip));
if(!strcmp(ip, dini_Get(file, "IP"), true)) return SendClientMessage(playerid, RED, "Failed to use Auto IP Login, use \"/login\"to login");
}

maar hij geeft nu de message aan, terwijl mijn ip niet veranderd ofzo :D

weten jullie waar de fout zit?

Heel erg bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1714512

if(!ipcheck == false)

Is zoveel als if(0 == 0) en kan net zo goed geschreven worden als if(ipcheck).

new ip[256];

IP's zijn maximaal 16 cellen lang, dus dit is een verspilling van 240 cells. Dat is bijna een kilobyte verspild.

if(!strcmp(ip, dini_Get(file, "IP"), true))

Deze code zal uitgevoerd worden als de IP's WEL dezelfde zijn.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1714522

if(!ipcheck == false)

Is zoveel als if(0 == 0) en kan net zo goed geschreven worden als if(ipcheck).

new ip[256];

IP's zijn maximaal 16 cellen lang, dus dit is een verspilling van 240 cells. Dat is bijna een kilobyte verspild.

if(!strcmp(ip, dini_Get(file, "IP"), true))

Deze code zal uitgevoerd worden als de IP's WEL dezelfde zijn.

hey bedankt!

het werkt, hmm.. bestwel stomme fout toch?

Gr.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.