Geplaatst: 29 augustus 201014 jaren comment_1714920 Hallo.. ik heb sinds kort GTA 3... ik wil het spelen.. maar hij installeert het spel niet.. nu wil ik een trainer gebruiken (doe ik altijd met dit soort spelletjes...) maar die moet ik in de GTA3 folder doen.. maar ik kon het spel niet installeren.. wat nu? groetjes
Geplaatst: 29 augustus 201014 jaren comment_1714921 Logica? Zolang een spel niet op je PC staat kan je er toch geen trainer in doen en het spelen? En je hoeft ook niet na elke zin 3 puntjes te gebruiken... Bewerkt: 29 augustus 201014 jaren door Djmaddox
Geplaatst: 29 augustus 201014 jaren Auteur comment_1714923 Logica? Zolang een spel niet op je PC staat kan je er toch geen trainer in doen en het spelen? En je hoeft ook niet na elke zin 3 puntjes te gebruiken... sorri dat doe ik automatisch. Maar hoe kan ik het spel wel installeren? want ik zie geen install staan!!!
Geplaatst: 29 augustus 201014 jaren comment_1714949 CD erin > Woppa, Autorun. En als ie dat niet doet ga je even naar Deze Computer, rechter muisklik op de GTA III disc, en dan Installeren ^^. @Maddox: Hou nou eens op met zeiken hoe andere mensen schrijven. Eerst LibertySeasnake, en nu hij. Misschien zit dat er wel gewoon in ofzo. Weet jij veel.
Geplaatst: 30 augustus 201014 jaren comment_1715186 geen gta 3 , geen trainer geef eens aan wat hij doet als je hem wil installeren?
Geplaatst: 30 augustus 201014 jaren Auteur comment_1715203 geen gta 3 , geen trainer geef eens aan wat hij doet als je hem wil installeren? nee ik heb um al geinstalleerd nu en de trainer doet het ook.. het enigste wat me niet wil lukken is dat mapje van de omgeving te openen.. ik rij alleen maar rondjes :S
Geplaatst: 30 augustus 201014 jaren comment_1715212 geen gta 3 , geen trainer geef eens aan wat hij doet als je hem wil installeren? nee ik heb um al geinstalleerd nu en de trainer doet het ook.. het enigste wat me niet wil lukken is dat mapje van de omgeving te openen.. ik rij alleen maar rondjes :S er bestond nog geen map in het pauze menu dus zal je google of wikigta moeten gebruiken http://nl.wikigta.org/images/f/f6/GTA_III_plattegrond_klein.gif in loop van het spelen zal je de map wel ongeveer uit je hoofd kennen Bewerkt: 30 augustus 201014 jaren door d0nM0NTANA
Hallo..
ik heb sinds kort GTA 3... ik wil het spelen.. maar hij installeert het spel niet.. nu wil ik een trainer gebruiken (doe ik altijd met dit soort spelletjes...) maar die moet ik in de GTA3 folder doen.. maar ik kon het spel niet installeren..
wat nu?
groetjes