GuitarGuy666 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 (bewerkt) Hoi, Ik ben van plan om een mod te maken, Ik pas dit bericht aan als hij klaar is. Dan plaats ik de link erbij. Textures: • Text aangepast op hardere text. Graphics: • Bloed word realistischer • Geluiden wil ik ook aanpassen. • CJ kan veranderd worden in een ander personage met de naam CJ Wapens: • Ik ben van plan om de wapens te veranderen. • Er zitten meer wapens in met vindplaatsen Screens: Komen nog! Missie's: Ik wil er nieuwe missies in plaatsen, en missies aanpassen. Het word een klus … Supergtagamer Bewerkt: 1 september 2010 door supergtagamer Reageren
rreett Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 (bewerkt) tof 'k kijk er naar uit yes eerste reactie Bewerkt: 1 september 2010 door rreett Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2010 tof 'k kijk er naar uit yes eerste reactie Je kijkt er naar uit, maar je moet wel kunnen modden Hij komt bij downloads te staan Reageren
Beagle Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Waarom begin je aan zo'n mod als je niet kan modden? En de meeste dingen die je opnoemt kunnen al gedownload worden als aparte mods. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Waarom begin je aan zo'n mod als je niet kan modden? En de meeste dingen die je opnoemt kunnen al gedownload worden als aparte mods. Ik kan wel modden hoor. Kwestie van een keer goed doorwerken. Nu weet ik wel hoe het werkt! Dus ik kan modden. Reageren
Beagle Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 OK, succes dan.. En zorg dat je niet andere mods kopieert/gebruikt zoals die bij dat rijtje van "graphics". Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2010 OK, succes dan.. En zorg dat je niet andere mods kopieert/gebruikt zoals die bij dat rijtje van "graphics". Dat zal ik zeker niet doen, ik wil alles zelf maken Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Het gaat langer duren omdat de PC door mijn vader gebruikt word. Ik krijg hem later weer terug Reageren
GTA3Masterman Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Het gaat langer duren omdat de PC door mijn vader gebruikt word. Ik krijg hem later weer terug Als je hulp nodig heb kan je me altijd vinden Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Het gaat langer duren omdat de PC door mijn vader gebruikt word. Ik krijg hem later weer terug Als je hulp nodig heb kan je me altijd vinden Dat is goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.