Geplaatst: 31 augustus 201014 jaren comment_1715940 Hoi, Ik ben van plan om een mod te maken, Ik pas dit bericht aan als hij klaar is. Dan plaats ik de link erbij. Textures: • Text aangepast op hardere text. Graphics: • Bloed word realistischer • Geluiden wil ik ook aanpassen. • CJ kan veranderd worden in een ander personage met de naam CJ Wapens: • Ik ben van plan om de wapens te veranderen. • Er zitten meer wapens in met vindplaatsen Screens: Komen nog! Missie's: Ik wil er nieuwe missies in plaatsen, en missies aanpassen. Het word een klus … Supergtagamer Bewerkt: 1 september 201014 jaren door supergtagamer
Geplaatst: 1 september 201014 jaren comment_1716211 tof 'k kijk er naar uit yes eerste reactie Bewerkt: 1 september 201014 jaren door rreett
Geplaatst: 1 september 201014 jaren Auteur comment_1716264 tof 'k kijk er naar uit yes eerste reactie Je kijkt er naar uit, maar je moet wel kunnen modden Hij komt bij downloads te staan
Geplaatst: 1 september 201014 jaren comment_1716307 Waarom begin je aan zo'n mod als je niet kan modden? En de meeste dingen die je opnoemt kunnen al gedownload worden als aparte mods.
Geplaatst: 1 september 201014 jaren Auteur comment_1716309 Waarom begin je aan zo'n mod als je niet kan modden? En de meeste dingen die je opnoemt kunnen al gedownload worden als aparte mods. Ik kan wel modden hoor. Kwestie van een keer goed doorwerken. Nu weet ik wel hoe het werkt! Dus ik kan modden.
Geplaatst: 1 september 201014 jaren comment_1716311 OK, succes dan.. En zorg dat je niet andere mods kopieert/gebruikt zoals die bij dat rijtje van "graphics".
Geplaatst: 1 september 201014 jaren Auteur comment_1716457 OK, succes dan.. En zorg dat je niet andere mods kopieert/gebruikt zoals die bij dat rijtje van "graphics". Dat zal ik zeker niet doen, ik wil alles zelf maken
Geplaatst: 5 september 201014 jaren Auteur comment_1719126 Het gaat langer duren omdat de PC door mijn vader gebruikt word. Ik krijg hem later weer terug
Geplaatst: 12 september 201014 jaren comment_1722796 Het gaat langer duren omdat de PC door mijn vader gebruikt word. Ik krijg hem later weer terug Als je hulp nodig heb kan je me altijd vinden
Geplaatst: 12 september 201014 jaren Auteur comment_1722803 Het gaat langer duren omdat de PC door mijn vader gebruikt word. Ik krijg hem later weer terug Als je hulp nodig heb kan je me altijd vinden Dat is goed.
Hoi,
Ik ben van plan om een mod te maken, Ik pas dit bericht aan als hij klaar is.
Dan plaats ik de link erbij.
Textures:
• Text aangepast op hardere text.
Graphics:
• Bloed word realistischer
• Geluiden wil ik ook aanpassen.
• CJ kan veranderd worden in een ander personage met de naam CJ
Wapens:
• Ik ben van plan om de wapens te veranderen.
• Er zitten meer wapens in met vindplaatsen
Screens:
Komen nog!
Missie's:
Ik wil er nieuwe missies in plaatsen, en missies aanpassen.
Het word een klus
…
Supergtagamer
Bewerkt: door supergtagamer