September 1, 201015 yr Ziet er niet slecht uit maar, ik zie el een aantal minpunten: - Je tekst '2 Fast' gaat door de zwarte puntjes heen er boven lijkt me niet de bedoeling. Maar het iets kleiner en plaats het onder het lijntje. - Hij is echt licht maar je kunt niet echt zien waar het vandaan komt maak is een licht bol rechts boven bij haar hoofd. - Gooi er een paar 'Gradient Maps' overheen bijvoorbeeld: een BW opacity 50%. en dan nog 1 of 2 op soft light en speel wat met de opacity. Cijfer een 7/10!
September 1, 201015 yr Author Ziet er niet slecht uit maar, ik zie el een aantal minpunten: - Je tekst '2 Fast' gaat door de zwarte puntjes heen er boven lijkt me niet de bedoeling. Maar het iets kleiner en plaats het onder het lijntje. - Hij is echt licht maar je kunt niet echt zien waar het vandaan komt maak is een licht bol rechts boven bij haar hoofd. - Gooi er een paar 'Gradient Maps' overheen bijvoorbeeld: een BW opacity 50%. en dan nog 1 of 2 op soft light en speel wat met de opacity. Cijfer een 7/10! Er zitten al 3 gradient maps overheen De tekst vond ik zo beter passen als onder het lijntje. En het licht was meer met een straal gewoon bedoeld.
September 1, 201015 yr Author die signature is best wel nice hoor, wie is die mooie vrouw dan ? :$ Mijn vriendin..
September 2, 201015 yr Nice! btw. zelf vind ik het een 8/10, net zoals Jeremy. zegt: jammer van die tekst
Mijn nieuwste signature. Wat vinden jullie?