Geplaatst: 1 september 201014 jaren comment_1716516 Hi , ikwil graag Episodes From Liberty City ook( ) op PC kopen. Maar toen ik een jaar geleden GTA IV kocht op pc , zat ik hele avond bezig met installeren , dus ik had in feite geluk dat het opeens werkte Nu vraag ik me af of GTA EfLC makkelijk te installeren is op PC ?
Geplaatst: 1 september 201014 jaren comment_1716534 GTA4 en EFLC zijn even makkelijk te installeren als andere dingen, gewoon op 4 knopjes drukken
Geplaatst: 1 september 201014 jaren Auteur comment_1716548 GTA4 en EFLC zijn even makkelijk te installeren als andere dingen, gewoon op 4 knopjes drukken Gta 4 was niet zo easy bij mij hoor :o
Geplaatst: 1 september 201014 jaren comment_1716587 sorry hoor, maar ik snap niet wat er zo moeilijk is aan een pad opgeven en 4 keer op next drukken ;s
Geplaatst: 1 september 201014 jaren comment_1716589 ow zo, ja dan duurt het even lang, het spel is ongeveer even groot en ze gebruiken eenzelfde installer
Geplaatst: 1 september 201014 jaren Auteur comment_1716602 Dat ook ja , maar eigenlijk bedoelde ik dat ik bij IV steeds error kreeg , entoen bleef ik maar proberen en het lukte dan opeens ;d
Geplaatst: 1 september 201014 jaren comment_1716620 Dat zal hoogstwaarschijnlijk aan de DVD gelegen hebben. Er is een mogelijkheid dat er wat vuiligheid op zat en je dus een lees-fout kreeg. Hoe dan ook, GTA IV EflC is net zo simpel te installeren als elke andere game of programma.
Geplaatst: 2 september 201014 jaren Auteur comment_1716834 Dat zal hoogstwaarschijnlijk aan de DVD gelegen hebben. Er is een mogelijkheid dat er wat vuiligheid op zat en je dus een lees-fout kreeg. Hoe dan ook, GTA IV EflC is net zo simpel te installeren als elke andere game of programma. Oke dankje Ikga wss deze maand nog halen op pc Niet voor deze maand dus --' Not enough cash! Bewerkt: 4 september 201014 jaren door TekaLoca
Hi ,
ikwil graag Episodes From Liberty City ook(
) op PC kopen.
Maar toen ik een jaar geleden GTA IV kocht op pc , zat ik hele avond bezig met installeren , dus ik had in feite geluk dat het opeens werkte
Nu vraag ik me af of GTA EfLC makkelijk te installeren is op PC ?