September 2, 201015 yr Beste leden van GTAforum. Ik heb een HP computer 32 2.4 GHz AMD Athlon 2 X2 32 BIT De vidoekaart is meer dan 256 MB NVIDIA GeForce 7900 En ik heb windows 7. Wekt dit? En zo ja, hapert hij of niet?
September 2, 201015 yr Dit zal zeker niet vloeiend, als het uberhaupt werkt. Maar dat weet ik niet zeker.
September 2, 201015 yr nee want de cpu is niet goed genoeg, en met die cpu betwijfel ik ook überhaupt of de grafische kaart wel goed genoeg is. Trouwens, er is helemaal geen dual core Athlon van 32 bit
September 2, 201015 yr Draai anders even Flitskikker's infotool, dan weten we wat voor specificaties je precies hebt.. Grafische kaart gaat het volgens mij niet worden hoor.
September 2, 201015 yr Je kunt een commandline maken zoals ik en dan hapert hij niet maar is hij wel langzaam...
September 2, 201015 yr Author Draai anders even Flitskikker's infotool, dan weten we wat voor specificaties je precies hebt.. Grafische kaart gaat het volgens mij niet worden hoor. Heb ik gedaan, maar dat werkt niet
September 2, 201015 yr Je kunt een commandline maken zoals ik en dan hapert hij niet maar is hij wel langzaam... zo he daar heb je veel aan, hij hapert niet meer(en gaat door haperen dus langzaam), maar hij gaat wel langzaam die pc gaat gta4 niet goed draaien, daar valt niks aan te doen
September 2, 201015 yr Author Je kunt een commandline maken zoals ik en dan hapert hij niet maar is hij wel langzaam... zo he daar heb je veel aan, hij hapert niet meer(en gaat door haperen dus langzaam), maar hij gaat wel langzaam die pc gaat gta4 niet goed draaien, daar valt niks aan te doen Jammer
Beste leden van GTAforum.
Ik heb een HP computer 32 2.4 GHz AMD Athlon 2 X2 32 BIT
De vidoekaart is meer dan 256 MB NVIDIA GeForce 7900
En ik heb windows 7. Wekt dit? En zo ja, hapert hij of niet?