Jump to content
Geplaatst:
comment_1716825

Hallo!

Ik gebruik hier een code:

new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
CreateExplosion(x, y, z, 0, 10.0);
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0);

Zodra de wagen BOEM zegt, gaat het vuur meteen weer weg, (God) je zou denken, er gebeurd nu verder niks...

Maar een paar seconden later ben ik wel dood...

Wat is de fout?

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1716872

Bij /god krijg je ook een heel hoge health, een explosie in sa haalt er een groot deel vanaf.

Bedankt! Ik had eerst:

RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));

Nu heb ik:

RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 999999);

in een timer die elke seconden ververst.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.