Het is voor mij al een tijdje geleden dat ik een signature heb aangevraagd, dus vandaar dat ik dat nu maar eens doe.
Type: Signature
Stijl: Grand Theft Auto TOM
Grootte: 500×150 (dus toegestane waarden)
Voorbeeld: Graag een beetje GTA-achtig. Bijvoorbeeld wat artwork.
Tekst: Grand Theft Auto TOM (met zo'n mooi font als je maar wilt, maar hou het toch een beetje simpel), en verder een glanzing erdoorheen zoals bij Apple applicaties)
Rand: Zwart (dikte maakt me niet zo uit), en graag in de hoeken een ronding. (zoals bij bankpasjes)
Kleuren: /
Render (optioneel): /
Extra (optioneel): Nogmaals, het is maar simpel bedoelt, dus je hoeft niet persé uren te verspillen aan het maken van een signature ofzo. Maak er maar wat van, zou ik maar zeggen.
Hola!
Het is voor mij al een tijdje geleden dat ik een signature heb aangevraagd, dus vandaar dat ik dat nu maar eens doe.
Type: Signature
Stijl: Grand Theft Auto TOM
Grootte: 500×150 (dus toegestane waarden)
Voorbeeld: Graag een beetje GTA-achtig. Bijvoorbeeld wat artwork.
Tekst: Grand Theft Auto TOM (met zo'n mooi font als je maar wilt, maar hou het toch een beetje simpel), en verder een glanzing erdoorheen zoals bij Apple applicaties)
Rand: Zwart (dikte maakt me niet zo uit), en graag in de hoeken een ronding. (zoals bij bankpasjes)
Kleuren: /
Render (optioneel): /
Extra (optioneel): Nogmaals, het is maar simpel bedoelt, dus je hoeft niet persé uren te verspillen aan het maken van een signature ofzo.
Maak er maar wat van, zou ik maar zeggen. 
Mvg,
Grand Theft Auto TOM
Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM