Geplaatst: 4 september 201014 jaren comment_1718401 hallo, ik ben een command aan het maken waarin een spelerid moet worden ingevult(het slachtoffer dus). dus bijvoorbeeld /lol [id] en dan wil ik dus victim = (hier moet hij achter het spelerid van het slachtoffer komen) weet iemand hoe je dit moet doen of welk command er achterzit om er achter te komen ps. ik had nu victim = ReturnUser(tmp); alleen dan herkent hij ReturnUser niet:P
Geplaatst: 4 september 201014 jaren comment_1718492 ik heb deze op google gevonden onder: victim script sa:mp 1. #include <a_samp> 2. 3. /*------------------------- 4. HeadShot System by Peppe 5. The faster implementation of a headshot system in SA:MP. 6. This script requires the new version of SA:MP 0.3b. 7. 8. www.pawnoitalia.forumfree.it 9. www.atlantisgaming.it 10. -------------------------*/ 11. 12. #define TIMER_INTERVAL 150 13. 14. new 15. maxPlayers; 16. 17. public OnFilterScriptInit() 18. { 19. maxPlayers = GetMaxPlayers(); 20. SetTimer("CheckHeadShot", TIMER_INTERVAL, 1); 21. return 1; 22. } 23. 24. public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) 25. { 26. if(GetPVarInt(playerid, "Headshotted") == 1) 27. { 28. SetPVarInt(playerid, "Headshotted", 0); 29. GameTextForPlayer(playerid, "~r~Headshotted", 3000, 3); 30. GameTextForPlayer(killerid, "~r~Headshott", 3000, 3); 31. } 32. return 1; 33. } 34. 35. forward CheckHeadShot(); 36. public CheckHeadShot() 37. { 38. new 39. index; 40. for(new playerid; playerid < maxPlayers; playerid++) 41. { 42. if(IsPlayerConnected(playerid)) 43. { 44. index = GetPlayerAnimationIndex(playerid); 45. if(index == 1173 || index == 1175 || index == 1177 || index == 1178) 46. { 47. SetPVarInt(playerid, "Headshotted", 1); 48. SetPlayerHealth(playerid, 0); 49. } 50. } 51. } 52. return 1; 53. }
Geplaatst: 4 september 201014 jaren comment_1718537 Dcmd of strtok. Ik raad de eerste aan. Niet alleen omdat het mijn tutorial is, maar ook omdat het gemakkelijker is.
Geplaatst: 5 september 201014 jaren Auteur comment_1719194 ok heel erg bedankt big boss, heb hem met dcmd gemaakt Bewerkt: 5 september 201014 jaren door Morph1
hallo,
ik ben een command aan het maken waarin een spelerid moet worden ingevult(het slachtoffer dus).
dus bijvoorbeeld /lol [id]
en dan wil ik dus
victim = (hier moet hij achter het spelerid van het slachtoffer komen)
weet iemand hoe je dit moet doen of welk command er achterzit om er achter te komen
ps. ik had nu victim = ReturnUser(tmp); alleen dan herkent hij ReturnUser niet:P