hallo, ik ben net begonnen om een server te maken voor samp (stunt freeroam) en ik heb een map gemaakt met MTA editor geconvert in het pwn script gezet, amx gemaakt en in server.cfg ingestelt maar als ik de server inga is er niks veranderd... ik gebruik filterscript omdat het een toevoeging bij een map is van een gratis gamemode script. het gamemode script werkt wel gewoon alvast bedankt
EDIT: Oke ik ben een noob maar ik was vergeten de // bij if define filterscript weg te halen (ik heb geprobeerd de game mode te editen en dat werkt niet) nu probeer ik dus filterscript aar als ik compile zegt die: C:\Users\Fabio\Desktop\GTA Servers\SA-MP Server\gamemodes\grove stunt.pwn(12) : error 021: symbol already defined: "CreateObject"
hallo, ik ben net begonnen om een server te maken voor samp (stunt freeroam) en ik heb een map gemaakt met MTA editor geconvert in het pwn script gezet, amx gemaakt en in server.cfg ingestelt maar als ik de server inga is er niks veranderd... ik gebruik filterscript omdat het een toevoeging bij een map is van een gratis gamemode script. het gamemode script werkt wel gewoon
alvast bedankt 

EDIT: Oke ik ben een noob maar ik was vergeten de // bij if define filterscript weg te halen (ik heb geprobeerd de game mode te editen en dat werkt niet) nu probeer ik dus filterscript aar als ik compile zegt die: C:\Users\Fabio\Desktop\GTA Servers\SA-MP Server\gamemodes\grove stunt.pwn(12) : error 021: symbol already defined: "CreateObject"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
Dus ik mag maar 1 object maken
:? Ik zou het ook goed vinden als iemand effe mijn objecten erin gooit 
EDIT 2: Oke ik heb SA-MP opgegeven ga nu door MTA Veel beter Kan dicht dus
Bewerkt: door fabio000