September 5, 201015 yr Beste leden, Wie weet hoe ik een Geselecteerd gebied zoals hier: voorbeeld: Ik wil bijvoorveeld die "A" draaien. Met welke tool doe ik dat of met welke button? Buttonlijst: Welke van deze moet ik gebruiken en hoe? of is het een van deze: En hoe gebruik ik die dan? supergtagamer Edited September 5, 201015 yr by supergtagamer
September 5, 201015 yr Je klikt op V (verplaatsen), dat is het knopje rechtsbovenaan. Vervolgens ga je met je muis vlak buiten de selectie, en kun je hem draaien.
September 5, 201015 yr Author Je klikt op V (verplaatsen), dat is het knopje rechtsbovenaan. Vervolgens ga je met je muis vlak buiten de selectie, en kun je hem draaien. Nee, dan verplaatst ie hem alleen.
September 5, 201015 yr Hiervoor druk je simpelweg op CTRL + T. Dan moet je op de bovenste- of onderste hoeken met je cursor gaan staan, tot er een pijltje in een boog verschijnt. Dan kan je hem naar hartenlust draaien. Succes!
September 6, 201015 yr Author Bewerken>transformeren>roteren Dat zou het moeten doen. Dat zei R-fl3x al maar bedankt voor de hulp Maar aangezien jullie gelijk postte.
Beste leden,
Wie weet hoe ik een Geselecteerd gebied zoals hier:
voorbeeld:
Ik wil bijvoorveeld die "A" draaien. Met welke tool doe ik dat of met welke button?
Buttonlijst:
Welke van deze moet ik gebruiken en hoe?
of is het een van deze:
En hoe gebruik ik die dan?
supergtagamer
Edited by supergtagamer