Geplaatst: 26 juni 200519 jaren comment_165371 ik kan de missie los desperados niet halen ik moet gang members verzamelen en dat lukt maar als ik dan in een auto stap blijven ceasar en de gang members op straat staan en stappen dus niet in kan iemand mij helpen
Geplaatst: 1 juli 200519 jaren comment_169017 hoe moet je die members op de pc recruteren...alles waar ik op druk ze blijven gewoon staan te :angry: geen zin om mee te gaan Als je dit topic doorleest zul je het antwoord wel vinden. in plaats van dit te zeggen kun je net zo goed het antwoord gelijk geven. gewoon rechtermuisknop en dan als ze niet mee komen op G drukken en bij H blijven ze staan (of net anders om) moet je maar ff uittesten
Geplaatst: 1 juli 200519 jaren comment_169092 voor de ps2 spelers je doet gewoon r1 op een gangmember en dan pijltje omhoog dan heb je een gastje mee als hij niet in je auto gaat stap je even uit en druk dan weer pijltje omhoog dan roep je hem dan komt hij als je hem wil laten stoppen doe je pijltje naar beneden maar niet te lang anders gaat hij weer weg. pijltje zit helemaal links he
ik kan de missie los desperados niet halen
ik moet gang members verzamelen en dat lukt maar als ik dan in een auto stap blijven ceasar en de gang members op straat staan
en stappen dus niet in
kan iemand mij helpen