Jump to content
Geplaatst:
comment_1720092

Hallo iedereen,

Ik heb vandaag alle posts die ik in mijn 5 jarige bestaan op dit forum heb geschreven gevonden en gelezen.

Ik moet zeggen dat ik anders over mezelf denk sinds ik dit gedaan heb vandaag, ik dacht altijd dat ik dezelfde levensstijl had, maar nu ik terugkijk, zie ik hoe ik veel heb geleerd in korte tijd. Ik heb me echter op dit forum vooral beziggehouden met levens inhoudelijke vragen, aan jullie.

Van mijn slecht-grammaticaal maar toch intelligente posts van groep 7, naar mijn liefdesproblemen op 13 jarige leeftijd alweer 2 jaar geleden, tot mijn twijfel om over te gaan naar 4 Gymnasium of om in de 3e te blijven zitten.

Ik kan mijn leven nu compleet in blokken indelen.

Je zou zeggen dat er in mijn jonge leeftijd (bijna 16 jaar) vrij weinig is gebeurd, en dat er nog veel komt. Dat is gedeeltelijk waar, maar ik merk nu dat er in korte tijd zeker heel veel gebeurd is.

Wij mensen denken en maken ons alleen druk om de actuele gebeurtenissen, maar gooien die echter al snel weg nadat deze opgelost zijn, om nooit meer aan terug te denken.

Ik ben vandaag gebeurtenissen in mijn leven tegengekomen, waar ik zolang al niet meer aan heb gedacht, dat ik bijna compleet vergeten was dat ik die heb meegemaakt.

Kortom, ik beschreef mijn leven als saai en stressvol. Maar nu zal ik daar zeker anders over denken.

Hoe beschrijven jullie jullie leven? Denken jullie wel eens aan het verleden? Dingen die gebeurd zijn, dingen waar je niks meer aan kunt doen? Maken jullie jullie daar zorgen over? Of zijn jullie die compleet vergeten?

Voor diegenen die nu twijfelen over jullie levensverhaal, ik raad jullie aan om hetzelfde te doen, al je posts nagaan, en te ontdekken of je huidige kijk wel de juiste is. (Advanced zoeken, en dan je eigen naam bij Author invoeren).

Yvea0

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2450902
Op 7-8-2015 om 22:46, aron24 zei:

Mijn leven kent vele ups and downs. Voor de rest zou ik mijn leven als goed beschrijven.

Hetzelfde nog steeds. Nu wel beter, vind ik. Meer ervaringen, meer kennis, meer dingen doen die ik wil doen, niet vastzitten aan de middelbare. Life is better now. Just: High On Life

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.