Jump to content
Geplaatst:
comment_1720639

Inmiddels is bekend geworden dat de voorbereidingen voor een nieuwe Red Dead game al in volle gang zijn. Rockstar Games heeft met Red Dead Redemption meer dan 7 miljoen exemplaren verkocht en wil dus opnieuw succes boeken met een volgende Red Dead game.

184_19894_RedDeadRevolution_a.jpg?i=1283526613

In ieder geval komt er dus een derde cowboy spel van Rockstar aan. Dit liet een medewerker van een technische services bedrijf zich ontvallen. Deze meneer zit dus al mee te helpen aan de voorbereidingen van de game. Dit zodat het ontwikkelteam straks meteen aan de slag kan en de nieuwste Red Dead zo snel mogelijk klaar is. Lees verder...

Bron: www.pu.nl

Ik kijk er in ieder geval zeker naar uit. Ook al is er nog niets bekend over de game verheug ik me er nu al op. Meer informatie volgt uiteraard als er meer bekend word gemaakt door de uitgever zelf.

• Reacties 63
  • Bezichtigingen 14.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1808955

Was juist een favorieten lijstje van red dead redemption aan het invullen en als favoriete personage heb ik landon ricketts gezet en dacht bij mezelf dat het wel nog tof zou zijn moest je met hem spelen in de volgende red dead !

Geplaatst:
comment_1809165

Was juist een favorieten lijstje van red dead redemption aan het invullen en als favoriete personage heb ik landon ricketts gezet en dacht bij mezelf dat het wel nog tof zou zijn moest je met hem spelen in de volgende red dead !

Dat zou inderdaad erg vet zijn!

Dat moet het wel afspelen in de tijd dat Landon de meest berucht shooter was!

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1813383

Wat mij zeer vet idee zal zijn is. Dat ze nieuwe deel van RDR keer in deze tijd gaat afspelen IPV op 4 voeten te rijden en middeleeuwachtig gedoe! alles mag zelde blijven dan(of iets meer mogelijkheden erbij). Ik hoopt dat Rockstar zelf op dit idee zou aankomen!! 8):Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.