Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

VW Golf MK2

Hallo,

ik ben nieuw in het modden, en ik heb in zmodeler een vw golf mk2 gezet, en ik heb er nu bbs velgen onder gezet!, je moet dus ergens mee beginnen!,maar nu wil ik m'n auto lager maken!, helemaal laag met de velgen in de wielkast! snappen jullie?, wie kan mij daarmee helpen?

Vriendelijke groeten, Rikkie

M'n VW Golf mk2 met bbs!

post-114486-1284039195,28.jpg

Featured Replies

Ik weet niet of je hem in de download data base gaat zetten maar dan zou ik je willen vragen of je dan de standaard hoogte ook wilt toepassen en die dan voor download zet :$ .

Sorry voor het oftopic bericht maar ik vind het wel een mooie wagen als hij wat lager is maar niet zo laag als hij wilt :$ .

• Author

Ik weet niet of je hem in de download data base gaat zetten maar dan zou ik je willen vragen of je dan de standaard hoogte ook wilt toepassen en die dan voor download zet :$ .

Sorry voor het oftopic bericht maar ik vind het wel een mooie wagen als hij wat lager is maar niet zo laag als hij wilt :$ .

Jah ik heb hem wel bewerkt he!, :) op een of andere site staat hij wel standaard, ojah, ik moet nu de wielen iets kleiner hebben. en de auto wat lager wie kan mij daarmee helpen?

Jah ik heb hem wel bewerkt he!, :) op een of andere site staat hij wel standaard, ojah, ik moet nu de wielen iets kleiner hebben. en de auto wat lager wie kan mij daarmee helpen?