Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD vanaf nu verkrijgbaar voor de iPad!

Vanaf vandaag is Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD verkrijgbaar voor de iPad in de Apple App Store. Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD voor de iPad heeft geüpdatet hoge resolutie graphics. Ook zijn enkele knoppen in het spel anders gezet dan de iPhone versie. Independence FM is weer inbegrepen in het spel zodat je jouw eigen muziek in het spel kan luisteren terwijl je door Liberty City rijdt. Mocht je hulp nodig hebben met het spel op WikiGTA hebben we alle missies al beschreven. Tevens staan er ook al cheats online, mocht je lekker willen vals spelen.

gallery_1_5_95345.jpg

Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD voor iPad is vanaf nu verkrijgbaar voor € 7.99 in de Apple App Store.

UPDATE: Inmiddels staan er ook screenshots online van de iPad versie in onze galerij

Featured Replies

Ik heb in je andere topic de screens gezet Joriz ;)

(zie: gta chinatown wars komt naar IPAD)

Da's leuk voor gebruikers van de iPad. :) Lijkt me eigenlijk wel gaaf om GTA: Chinatown Wars in HD te zien. :puh:

Vet! alleen de besturing lijkt me niet prettig :{

Vet! alleen de besturing lijkt me niet prettig :{

Nee, daenk ik ook niet, maar ik ga even op mijn vaders ipad de LITE versie kopen en we zien wel of het hoede besturing is...

Leuk, ik heb het spel zelf op de PSP, en ik vind de besturing (vooral dan de minigames) al erg vervelend. Dus het feit dat je dan op de iPad ook nog moet spelen met een "controller" die op het scherm getekend staat, lijkt me dan nóg vervelender :puh:.

Al zou ik wel eens het verschil tussen de graphics willen zien, dan.

Leuk, ik heb het spel zelf op de PSP, en ik vind de besturing (vooral dan de minigames) al erg vervelend. Dus het feit dat je dan op de iPad ook nog moet spelen met een "controller" die op het scherm getekend staat, lijkt me dan nóg vervelender :puh:.

Al zou ik wel eens het verschil tussen de graphics willen zien, dan.

De DS is niet verkeerd.

De besturing op de iPod/iPhone versie vond ik goed werken, het was een stuk beter dan ik had verwacht. Hierbij lijkt de besturing hetzelfde, alleen dan wat groter.

Edited by Galiorix

De besturing op de iPod/iPhone versie vond ik goed werken, het was een stuk beter dan ik had verwacht. Hierbij lijkt de besturing hetzelfde, alleen dan wat groter.

Als ik een Ipod Touch heb, ga ik eerst de LITE versie installeren :0

Ik ga geen spel kopen die ik later zwaar kl*t* vind :7

  • 8 months later...

cool :*D:tu: ik heb hem op de DS

Heb hem voor iPod maar is irritante besturing tijdens het rijden

De grapics op een iPad kunnen veel beter..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.