Geplaatst: 11 september 201014 jaren comment_1722066 Beste leden, Het viel me op dat er nog geen topic over gitaren was, zo hier is hij! Je hebt vele verschillende soorten gitaren. Je hebt de akoestische gitaar, de akoestische basgitaar van 2 meter hoog, De elektrische gitaar en als laatste de Elektrische basgitaar. Als volgt heb je ook nog vele merken: • Fender • Squier • Les paul En nog veel meer! Mijn gitaren: Klik en Klik Ze zijn natuurlijk niet van mij die op de foto's, maar zo zien ze er wel uit! Veel plezier!
Geplaatst: 11 september 201014 jaren Auteur comment_1722071 Er is al wel een topic over gitaren hoor. Klik! Oh......... Dan mag deze gesloten worden
Geplaatst: 18 september 201014 jaren comment_1725476 Als volgt heb je ook nog vele merken: • Fender • Squier • Les paul 1. Fender is een merk, da's goed 2. Squier is een ondermerkje van Fender (niet echt een merk opzich) 3. (Gibson) Les Paul is geen merk. Les Paul is een bepaalt soort gitaar gemaakt door Gibson (wat dus wél het merk is). Als je dan wat zegt, zeg dan ook iets wat ergens op slaat. En net als wat GwnHugo als zei: er bestaat al zo'n topic. Bewerkt: 18 september 201014 jaren door Dr.McShizzle
Geplaatst: 6 oktober 201014 jaren Auteur comment_1734112 Waarom word dit topic eigenlijk niet gesloten
Geplaatst: 7 oktober 201014 jaren comment_1734635 Laat het gewoon zakken dan verdwijnt het in 1 vn de zovele pagina's. Net zo simpel.
Beste leden,
Het viel me op dat er nog geen topic over gitaren was, zo hier is hij!
Je hebt vele verschillende soorten gitaren. Je hebt de akoestische gitaar, de akoestische basgitaar van 2 meter hoog,
De elektrische gitaar en als laatste de Elektrische basgitaar.
Als volgt heb je ook nog vele merken:
• Fender
• Squier
• Les paul
En nog veel meer!
Mijn gitaren: Klik en Klik Ze zijn natuurlijk niet van mij die op de
foto's, maar zo zien ze er wel uit!
Veel plezier!