Geplaatst: 11 september 201014 jaren comment_1722476 Hallo Ik zag op Youtube dat je alle deuren kan openen op straat en dat je de kleur enzo kan veranderen maar hoe gaat dit voor de pc? Of is dit nep? Bewerkt: 11 september 201014 jaren door rora
Geplaatst: 12 september 201014 jaren Auteur comment_1722710 Dat ijkt mij door behulp van een trainer Oke nou die heb ik niet GTA Moet ook wel leuk blijven voor missies toch?
Geplaatst: 12 september 201014 jaren comment_1722815 Dat ijkt mij door behulp van een trainer Oke nou die heb ik niet GTA Moet ook wel leuk blijven voor missies toch? Hoe bedoel je? Zonder trainers? of mods
Geplaatst: 12 september 201014 jaren Auteur comment_1722821 Dat ijkt mij door behulp van een trainer Oke nou die heb ik niet GTA Moet ook wel leuk blijven voor missies toch? Hoe bedoel je? Zonder trainers? of mods Ja
Geplaatst: 13 september 201014 jaren Auteur comment_1723289 Hallo Ik keek gisteravond op rockstargames.com maar daar staat een plaatje dat je wel alle deuren kan openen ( Kofferbak en deuren ) Ben benieuwd of dit toch voor de ps is of XBox
Geplaatst: 13 september 201014 jaren comment_1723459 Hallo Ik keek gisteravond op rockstargames.com maar daar staat een plaatje dat je wel alle deuren kan openen ( Kofferbak en deuren ) Ben benieuwd of dit toch voor de ps is of XBox zo iets heet promotie en dit is dus zoals gezegt alleen mogelijk met een trainer
Geplaatst: 13 september 201014 jaren Auteur comment_1723468 Hallo Ik keek gisteravond op rockstargames.com maar daar staat een plaatje dat je wel alle deuren kan openen ( Kofferbak en deuren ) Ben benieuwd of dit toch voor de ps is of XBox zo iets heet promotie en dit is dus zoals gezegt alleen mogelijk met een trainer Oke? Raar Dat Rockstar dit op hun site zet!
Geplaatst: 13 september 201014 jaren comment_1723472 Raar Dat Rockstar dit op hun site zet! Als het een plaatje van Rockstar is, dan hebben ze dit gewoon gescript. Soms kan je trouwens wel auto's langs de kant van de weg zien staan die iets in hun kofferbak willen leggen, of die problemen hebben en aan de voorkant van hun auto aan het werken zijn.
Geplaatst: 13 september 201014 jaren comment_1723473 Hallo Ik keek gisteravond op rockstargames.com maar daar staat een plaatje dat je wel alle deuren kan openen ( Kofferbak en deuren ) Ben benieuwd of dit toch voor de ps is of XBox zo iets heet promotie en dit is dus zoals gezegt alleen mogelijk met een trainer Oke? Raar Dat Rockstar dit op hun site zet! ja he, ik vind het ook raar dat r* zulke foto's maakt ter promotie van het spel /sarcasme
Hallo
Ik zag op Youtube dat je alle deuren kan openen op straat
en dat je de kleur enzo kan veranderen
maar hoe gaat dit
voor de pc?
Of is dit nep?
Bewerkt: door rora