Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1723367

Hallo,

Ik ben nu al enkele maanden in het bezit van een HTC Legend, leuk abbonementje erbij genomen met mobiel internet. Tot nu toe ging het altijd goed altijd lekker kunnen internetten, maar sinds zondag kan dit niet meer. Ik kan gewoon bellen, smsen internetten via WiFi, maar zodra ik met data netwerk wil gebruiken (waar ik immers voor betaal) werkt dit plotseling niet meer.

Zover ik weet is er niks veranderd in de instellingen, niks nieuws geïnstalleerd etc. Weet iemand wat het probleem is? Ik heb mijn abbo trouwens lopen bij Telfort.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1723443

Dan nog zou het data verkeer via gprs gewoon moeten werken.

Heb je niet per ongeluk de dataverbinding uitgezet, in je instellingen?

Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1723448

Dan nog zou het data verkeer via gprs gewoon moeten werken.

Heb je niet per ongeluk de dataverbinding uitgezet, in je instellingen?

Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding

Neeh deze staat aan, wel staat er onder Gegevensverbinding 'Verbinding mislukt'

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.