Guardian1980 Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 (bewerkt) Een splitsing van België lijkt steeds realistischer te worden. De media hebben het er druk mee, en ook vandaag stonden de voors en tegens weer opgesomd in de krant. Ik ben vooral benieuwd naar de meningen van de Belgen onder ons. Dus stem, en onderbouw je mening in een post. Bewerkt: 14 september 2010 door guardian1980 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 België wordt steeds kleiner he, 200 jaar geleden splitsen van Koninkrijk der Nederlanden, en nu splitsen van het franse gedeelte Er blijft niet veel van over.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Ach als ik het goed heb is er al een hele tijd geouwehoer tussen die twee dus laat ze maar splitsen. Alhoewel ik wel vind dat België van de echte belgen is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Ik heb niet zo een mening Ik zie wel wat er van terecht komt Maar dan bestaat België eigenlijk niet meer En dat is wel jammer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 (bewerkt) ik ben geen belg, woon er dichtbij en kom er elke week. Spreek dan ook belgen, weet niet echt wat ze ervan vinden (van 1 wel , tegen, omdat vriendje in wallonië woont , en bij splitsing niet goedkoop sms'en ) Maar ik heb er geen mening over. Denk niet dat er veel zal veranderen in vlaanderen, misschien in wallonie wel (ik weet niet) Bewerkt: 14 september 2010 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Ik ben Nederlander en heb er geen mening over, ik hou me er niet mee bezig en weet ook niet echt precies wat er gaande is behalve dat het noorden en het zuiden problemen met elkaar hebben. Overigens is de poll niet helemaal goed, je moet de poll voor belgen en voor niet-belgen invullen maar nu lijkt het dus net alsof er belgen hebben gestemd "geen mening" terwijl ik dat was . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Tsjah.. Ze hebben daar veel problemen met de politiek. Het kan goed zijn dat wij het meemaken dat Belgie splits en het Vlaanderen en Walonie gaat heten. Of de stukken komen bij Nederland en Frankrijk, maar dat denk ik niet omdat Nederland te veel moet inversteren in Vlaanderen omdat die wat achter liepen (heb ik ergens gelezen). Maar de toekomst zal het uitwijzen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 't Zou me eerlijk gezegd niet kunnen boeien. Ze zeveren nu al 40 jaar over die splitsing van B-H-V en er is nog niks van in huis gekomen. Nu kunnen ze nog eens fijn 40 jaar zeveren over het splitsen van België. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 België wordt steeds kleiner he, 200 jaar geleden splitsen van Koninkrijk der Nederlanden, en nu splitsen van het franse gedeelte Er blijft niet veel van over.. Denk ook eens aan de achterliggende reden, Wallonië profiteert van Vlaanderen en met die Walen kan je niet discussiëren. Splitsen die handel, Vlaanderen heeft alles te winnen, niks te verliezen. Als je nu nog niet beseft dat je met Walen niet kan discussiëren, dan weet ik het ook niet meer hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Ben zelf Belg en ik ben voor het splitsen. Vlaanderen onafhankelijk lijkt my het beste. Wij hebben Wallonië niet nodig, ik zou btw ook niet bij nederland willen horen. Jullie hebben qua alles een helemaal ander systeem en wil ik dus lekker in een onafhankelijk landje wonen met hun eigen systeem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Ik ben ook wel voor de splitsing, al dat gedoe tegenwoordig. Laat Vlaanderen gewoon hun zin doen, en Wallonië ook. Ze willen tenslotte toch allemaal alles zelf beslissen, dus zorg dan gewoon voor een splitsing, en dan is dat gedoe over Vlaanderen-Wallonië ook eindelijk voorbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Nou, als ik dit zo hoor, dan vind ik eigenlijk wel dat Belgie niet gesplitst hoeft te worden. Ik stam toch voor niet splitsen, maar mij maakt het voor de rest niet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 (bewerkt) Ik ben Belg , ik ben voor die splitsing want anders gaat dit nooit stoppen. Die politiekers mogen echt eens oprotten. Altijd maar gezeik Bewerkt: 14 september 2010 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Ja, maar als ze splitsen dan krijg je toch al dat gedoe met de grenzen en dan bedoel ik Brussel. Hoe gaan ze dat dan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Ik zeg nee. Waarom niet? Nederland heeft het ook weer stuk drukker. En belgië is een mooi goed geregeld land vindt ik zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.