Geplaatst: 15 september 201014 jaren comment_1724099 Hey ik heb deze week een nieuwe computer gekregen: een windows 7. ik wou gta 4 installeren en na het installeren stond dat rockstar social club Gta Iv niet meer ondersteunde. maar hij staat er nog wel en dit stond er toen ik hem aanklikte. toen dacht ik ik ga Gta Iv spelen en dan staat dit er. (Ik heb me email adres ff weg gegumt voor de privacy) dus ik drukte op play en dat start ie heel netjes op en dan word gta IV afgesloten en staat dit er. me disc is niet kapot en ik heb het al heel vaak opnieuw geupload en me videokaart is splinternieuw dus. kunne jullie me helpe? MVG Cheers.
Geplaatst: 15 september 201014 jaren Auteur comment_1724102 Wat zijn je specs? uhh waar kun je dat bekijken?
Geplaatst: 15 september 201014 jaren comment_1724104 Installeer als iemand anders geen raad meer weet, GTA IV opnieuw. Ik denk wel dat je computer krachtig genoeg is
Geplaatst: 15 september 201014 jaren Auteur comment_1724106 Installeer als iemand anders geen raad meer weet, GTA IV opnieuw. Ik denk wel dat je computer krachtig genoeg is Oke bedankt maar dat heb ik al een keer gedaan en toen werd rockstar social club verwijdert en ik had een soort bug met een update dat ik na de update steeds opnieuw moest inloggen met mijn live-account
Geplaatst: 15 september 201014 jaren comment_1724124 Installeer de laatste versie van directX en check of je videokaart de minimum benodigdheden haalt of er dichtbij komt, zoals hierboven vermeld.
Geplaatst: 15 september 201014 jaren Auteur comment_1724127 en waar/hoe kun je het geheugen vinden van je video kaart? (ik moet ff zeggen dat ik niet zo veel verstand heb van computers enzo)
Geplaatst: 15 september 201014 jaren comment_1724150 Download het programma via die link en plaats dan gewoon een screenshot van het programma of genereer de BB code.
Geplaatst: 15 september 201014 jaren Auteur comment_1724155 Download het programma via die link en plaats dan gewoon een screenshot van het programma of genereer de BB code. ik heb eigenlijk geen zin om iets te installeren
Geplaatst: 15 september 201014 jaren comment_1724157 Als jij geen zin hebt hebben wij ook geen zin. Het is jouw probleem, niet de onze.
Geplaatst: 15 september 201014 jaren Auteur comment_1724161 Als jij geen zin hebt hebben wij ook geen zin. Het is jouw probleem, niet de onze. ik bedoelde erbij te zetten is er ook een andere manier voor.
Geplaatst: 15 september 201014 jaren comment_1724163 Ja, je kunt naar Start > (in de zoekbalk) dxdiag Dan kun je Alle gegevens opslaan klikken. En dan die hele lijst hier naartoe kopiëren.
Geplaatst: 15 september 201014 jaren Auteur comment_1724173 Ja, je kunt naar Start > (in de zoekbalk) dxdiag Dan kun je Alle gegevens opslaan klikken. En dan die hele lijst hier naartoe kopiëren. Bedoel je dit? Uploaded with ImageShack.us
Geplaatst: 15 september 201014 jaren comment_1724176 Nee. Klik hier. Vervolgens uploaden met TinyPic.com a.u.b..
Geplaatst: 15 september 201014 jaren Auteur comment_1724182 maar ik bedoel ik denk niet dat het aan de videokaart ligt.
Hey ik heb deze week een nieuwe computer gekregen: een windows 7.
ik wou gta 4 installeren en na het installeren stond dat rockstar social club Gta Iv niet meer ondersteunde.
maar hij staat er nog wel en dit stond er toen ik hem aanklikte.
toen dacht ik ik ga Gta Iv spelen en dan staat dit er.
(Ik heb me email adres ff weg gegumt voor de privacy)
dus ik drukte op play en dat start ie heel netjes op en dan word gta IV afgesloten en staat dit er.
me disc is niet kapot en ik heb het al heel vaak opnieuw geupload en me videokaart is splinternieuw dus.
kunne jullie me helpe?
MVG Cheers.