Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

blinde mensen

Sorry als de titel niet duidelijk is/ik dit verkeerd gepost heb/dit al gepost geweest is.

Als Nico tegen een auto botst, zegt hij soms "only in this country they let blind people drive!". Volgens mij is dit een verwijzing naar Wu Zi Mu, in een bepaalde missie vraagt cj waar hij is, en een andere zegt dat hij waarschijnlijk verkeerd is gereden.

Featured Replies

Sorry als de titel niet duidelijk is/ik dit verkeerd gepost heb/dit al gepost geweest is.

Als Nico tegen een auto botst, zegt hij soms "only in this country they let blind people drive!". Volgens mij is dit een verwijzing naar Wu Zi Mu, in een bepaalde missie vraagt cj waar hij is, en een andere zegt dat hij waarschijnlijk verkeerd is gereden.

Dit is alles behalve een verwijzing naar Wu Zi Mu. Niko ergert zich gewoon aan de botsing :duh: . Soms schreeuwt hij ook ''You Fool!'' en dergelijke taal. Ik kan je verzekeren dat dit geen verwijzing is. Dit is gewoon NORMAAL!? :-(

Hij zegt: alleen in dit land laten ze blinde mensen rijden. Lijkt me niet echt verwijzing naar wu zi mu. Als iemand tegen me oploopt vraag ik me ook af of hij misschien blind is.

Edited by Luzhin2.4

Hoe kom je hier eigenlijk bij? Waarom zou dat een verwijzing zijn?

het grappige is juist dat Niko dit zegt als hij ZELF tegen iemand aanknalt. Wie is er nu blind? :klap:

• 3 months later...

:cry: dat is vrij normaal nico zegt ook dat soort dingen als hij tegen iemand aan looopt

of als hij een andere auto van iemand afpakt

Als Nico tegen een ander aanbotst zeg hij dus: waarom laten ze hier blinde mensen rijden. En daarmee bedoelt hij dus JOUW. Want jij bestuurt hem/auto. Dus als Nico dat zegt, doelt hij op jouw, want jij speelt de game.

Edited by Faex

Denk je? Ik denk dat het spel niet doorheeft wiens schuld het precies is en dus doelt op de andere bestuurder.

Dus als Nico dat zegt, doelt hij op jouw, want jij speelt de game.

Niko leeft in een ander universum... nogal moeilijk dat hij op de speler doelt is het niet?

Het lijkt mij trouwens eerder meer een klacht naar de overheid dan een verwijzing naar Wu Zi Mu. Ja, het blijft een game, maar R* verwerkt wel vaker commentaar op de wereld via zijn games, desalniettemin: geen (duidelijke) verwijzing.

Ik vind het wel degelijk een verwijzing naar Wu Zi Mu(beetje Family Guy stijl)

Denk je? Ik denk dat het spel niet doorheeft wiens schuld het precies is en dus doelt op de andere bestuurder.

Dus als Nico dat zegt, doelt hij op jouw, want jij speelt de game.

Niko leeft in een ander universum... nogal moeilijk dat hij op de speler doelt is het niet?

Het spel heeft het natuurlijk zelf niet door. Maar als zo'n botsing gebeurd, dan heeft R* misschien het zo geprogrammeerd, dat hij dat dan zegt. Ja oke dat hebben ze ook wel, maar dat R* ook doelt op jouw. Want jij speelt het.

Of heb ik het nu helemaal mis :7:bonk:

Edited by Faex

Helemaal mis. Voor aanrijdingen zijn er gewoon een x aantal zinnetjes die random worden afgespeeld (dus die Niko uitspreekt) op zijn bekende, cynische manier. Niko staat erg sceptisch tegenover de Verenigde Staten om verschillende redenen, en die worden allemaal uitgelegd tijdens de storyline.