Geplaatst: 17 september 201014 jaren comment_1725145 we hebben net xbox 360 gekocht en toen gta iv geleend van de bieb en toen wouden we codes in voeren ons account is heeft niet de mogelijk om xbox live funtinaliti te gebruiken heeft iemand hier een antwoordt op? groet
Geplaatst: 17 september 201014 jaren Auteur comment_1725169 Xboxlive moet je kopen Maar heb je xboxlive nodig om je mobieltje te gebruiken?
Geplaatst: 17 september 201014 jaren comment_1725176 Voor de comp moet je ook XBox Live aan maken;) Maar voor de pc heb je geen acc nodig volgens mij voor die mobieltje Dan moet je de 1e missie doen en dan heb je als het goed is een mobieltje
Geplaatst: 17 september 201014 jaren comment_1725178 Bedoel je het invoeren van cheats in je in-game-mobiel? Want uit je openingspost kan ik weinig wijs worden. Meer over het invoeren van cheats vind je hier. Verder heb je geen XBOX Live nodig om in GTA IV te kunnen cheaten. Verder welkom op het forum en plezier met GTA IV.
Geplaatst: 17 september 201014 jaren Auteur comment_1725185 Bedoel je het invoeren van cheats in je in-game-mobiel? Want uit je openingspost kan ik weinig wijs worden. Meer over het invoeren van cheats vind je hier. Verder heb je geen XBOX Live nodig om in GTA IV te kunnen cheaten. Verder welkom op het forum en plezier met GTA IV. thnx jongens jullie hebben me heel veel geholpen, topic kan gesloten worden:p dankje!
we hebben net xbox 360 gekocht en toen gta iv geleend van de bieb en toen wouden we codes in voeren ons account is heeft niet de mogelijk om xbox live funtinaliti te gebruiken heeft iemand hier een antwoordt op?
groet