Geplaatst: 18 september 201014 jaren comment_1725573 beste, heb met probleem met de installatie als ik gta iv wilt installeren zegt hij your system is incompatible with %P Please follow the the link below for more information wie kan mij helpen aub!
Geplaatst: 18 september 201014 jaren comment_1725686 Is het spel gedownload of legaal gekocht? En wat voor systeem heb je en welk OS draai je? Bij windows vista en 7 zoiezo proberen: Rechtsklik op Setup --> Eigenschappen --> Compatabiliteit --> Dit programma uitvoeren in compatabiliteitsmodus voor Windows XP SP3. En ook aanvinken: dit programma als administrator uivoeren. Dan de setup opnieuw opstarten (heb dit zelf ook gehad en zo opgelost!)
Geplaatst: 19 september 201014 jaren comment_1726013 Deze foutmelding komt voor als je nog een oude versie van Windows Vista hebt. Even Windows Vista SP2 downloaden zou het moeten oplossen.
Geplaatst: 19 september 201014 jaren Auteur comment_1726427 Is het spel gedownload of legaal gekocht? En wat voor systeem heb je en welk OS draai je? Bij windows vista en 7 zoiezo proberen: Rechtsklik op Setup --> Eigenschappen --> Compatabiliteit --> Dit programma uitvoeren in compatabiliteitsmodus voor Windows XP SP3. En ook aanvinken: dit programma als administrator uivoeren. Dan de setup opnieuw opstarten (heb dit zelf ook gehad en zo opgelost!) Hartelijk Bedankt Voor je Hulp , Het werkte wat je zijd Dank u x
beste, heb met probleem met de installatie
als ik gta iv wilt installeren zegt hij your system is incompatible with %P Please follow the the link below for more information
wie kan mij helpen aub!