Geplaatst: 18 september 201014 jaren comment_1725785 Is er een manier om te zorgen dat je altijd dik blijft, dus dat je altijd 100% fat hebt, en dat er niks vanaf gaat? Zelfs niet als je rent, fietst, of in de gym traint?
Geplaatst: 19 september 201014 jaren comment_1726035 @Beagle: Duh... Natuurlijk was dat de bedoeling m.b.v. dat CLEO script. Ik zou ook niet weten hoe je het anders zou moeten doen. Ik schreef er alleen bij dat ik niet wist of je dan, wanneer je het vet-gehalte verhoogt, automatisch dat balkje ziet of niet. @~Lance Vance: nice. Misschien ook handig om even te vertellen hoe je dat gedaan hebt, zodat andere leden er ook gebruik van kunnen maken?
Geplaatst: 19 september 201014 jaren Auteur comment_1726078 Oh ja. Ik heb GTA San Andreas/Data/ar_stats.dat geopend met Kladblok en de waarde "STAT_DEC_FAT" veranderd naar 0. Er zijn ook waardes voor Muscle en Health enzo die je ook op 0 kan zetten als je nooit Muscle wil verliezen.
Geplaatst: 19 september 201014 jaren comment_1726126 @Beagle: Duh... Natuurlijk was dat de bedoeling m.b.v. dat CLEO script. Ik zou ook niet weten hoe je het anders zou moeten doen. Ik schreef er alleen bij dat ik niet wist of je dan, wanneer je het vet-gehalte verhoogt, automatisch dat balkje ziet of niet Nah, dan had je het duidelijker moeten vertellen.. Jij had het over een constante loop, ik over een voorwaardelijke .
Is er een manier om te zorgen dat je altijd dik blijft, dus dat je altijd 100% fat hebt, en dat er niks vanaf gaat? Zelfs niet als je rent, fietst, of in de gym traint?