Geplaatst: 19 september 201014 jaren comment_1725968 Hoi, ik heb wat zitten modden en nu doet hij het niet dus heb ik de back-up van player.img weer terug gezet in die map van models. Maar hij deed het niet dus wil ik hem opniuew installeren, alleen ik krijg deze melding: Er is een probleem opgetreden tijdens het starten van: C:\PROGRA~2\COMMON~1\INSTAL~1\PROFES~1\RunTime\10\50\Intel32\Ctor.dll Kan opgegeven module niet vinden. En als ik er heen ga naar die map krijg ik een programma te zien in de map die heet: DotNetInstaller.exe En ik zie nergens Ctor.dll mischien moet iemand die mij doorsturen via een e-mail of PB Info: Versie? 2 Gedowngrade? Ja Windows: 7 Bewerkt: 19 september 201014 jaren door grandtheftauto...
Geplaatst: 19 september 201014 jaren Auteur comment_1725977 Ik heb Ctor.dll gedownload en het programma is volgens mij nu deinstalleert Edit: nu heb ik een fout met dit: Setup has expiencerd a error Please do the following: -Close anny running programs -Empty your tempory folder -Check your internet connection (die kan het wel denk ik niet zijn) Then try the setup again Bewerkt: 19 september 201014 jaren door grandtheftauto...
Geplaatst: 19 september 201014 jaren comment_1725994 Probeer eerst eens CCleaner, zodat alle restjes verwijdert worden. Installeer dan nog eens opnieuw.
Geplaatst: 19 september 201014 jaren Auteur comment_1726006 Thanks! EDIT: als ik deinstalleren klik krijg ik nog steeds dat bericht EDIT 2: Ik ben in de map gegaaan en ik heb op setup.exe geklikt hij is nu installeren EDIT 3: hij doet het nog steeds niet en als ik gta_sa.exe wil verwijderen kan dat niet! weet iemand een programma die dat gewoon verwijdert en die dat kan omzeilen wegens die beveiliging? Bewerkt: 19 september 201014 jaren door grandtheftauto...
Geplaatst: 19 september 201014 jaren comment_1726072 hoi, ik weet er een, hij heet Your Uninstaller je kunt hem hier downloaden 1 installer 2 nu zoe je naa het instaleren en starten een scherm met alle geinstallerde betanden 3 klik op gta san andreas 4 selecteer safe modus 5 klaar Bewerkt: 19 september 201014 jaren door GTAisgang
Geplaatst: 19 september 201014 jaren Auteur comment_1726088 gaat niet maar maakt niks, ik heb hem opniuew geinstalleert de bestanden heb ik gewoon ergens in de C schijf verstopt EDIT: Gelukt thanks! Bewerkt: 19 september 201014 jaren door grandtheftauto...
Hoi, ik heb wat zitten modden en nu doet hij het niet dus heb ik de back-up van player.img weer terug gezet in die map van models.
Maar hij deed het niet dus wil ik hem opniuew installeren, alleen ik krijg deze melding:
Er is een probleem opgetreden tijdens het starten van:
C:\PROGRA~2\COMMON~1\INSTAL~1\PROFES~1\RunTime\10\50\Intel32\Ctor.dll
Kan opgegeven module niet vinden.
En als ik er heen ga naar die map krijg ik een programma te zien in de map die heet:
DotNetInstaller.exe
En ik zie nergens Ctor.dll mischien moet iemand die mij doorsturen via een e-mail of PB
Info:
Versie? 2
Gedowngrade? Ja
Windows: 7
Bewerkt: door grandtheftauto...