Zojuist toen ik mijn broek in de droger wilde doen vanuit de wasmachine zie ik spontaan mijn USB stick en mijn sleutels liggen in de wasmachine, blijkt dus dat me moeder me zakken niet heeft leeggehaald in een broek die niet eens de was in hoefde Maar nu blijkt dus dat mijn USB stick het heeft begeven, Windows detecteert hem wel maar herkent er verder niets aan en in Computer verschijnt ie ook niet
Is er een mogelijkheid om mijn bestanden terug te krijgen? Er staan namelijk back-ups op, veel dingen voor school, en nog een hoop programma's.... Ik hoop dat het kan natuurlijk anders ben ik alles kwijt, en het ergste is dus dat ik in het examenjaar zit en ik me het niet kan veroorloven om al me bestanden kwijt te raken (zoals me een half jaar terug ook al gebeurde met mijn laptop ).
Maar is er dus nog een manier? Ben best wel chagrijnig nu omdat ik dus alles kwijt ben en dat terwijl ik er zo'n zin in had vandaag
Hallo,
Zojuist toen ik mijn broek in de droger wilde doen vanuit de wasmachine zie ik spontaan mijn USB stick en mijn sleutels liggen in de wasmachine, blijkt dus dat me moeder me zakken niet heeft leeggehaald in een broek die niet eens de was in hoefde
Maar nu blijkt dus dat mijn USB stick het heeft begeven, Windows detecteert hem wel maar herkent er verder niets aan en in Computer verschijnt ie ook niet 
Is er een mogelijkheid om mijn bestanden terug te krijgen? Er staan namelijk back-ups op, veel dingen voor school, en nog een hoop programma's.... Ik hoop dat het kan natuurlijk anders ben ik alles kwijt, en het ergste is dus dat ik in het examenjaar zit en ik me het niet kan veroorloven om al me bestanden kwijt te raken (zoals me een half jaar terug ook al gebeurde met mijn laptop
).
Maar is er dus nog een manier? Ben best wel chagrijnig nu omdat ik dus alles kwijt ben en dat terwijl ik er zo'n zin in had vandaag