Geplaatst: 21 september 201014 jaren comment_1726908 Hallo allemaal, Ik zou graag mijn headset nog harder willen zetten. Ik heb het al bij Realtek configuratie, de scroll ding van het ding zelf en de filmpjes die ik kijk ook op zn hardst gezet maar ik wil het nog harder. Is dit mogelijk? Ik heb een Steel Series 5H V2. Bedankt .
Geplaatst: 21 september 201014 jaren comment_1726926 Wordt hij gebruikt in een iPod? Je kan bij iTunes namelijk het geluid per liedje ook nog omhoog schroeven. Waar je dit kan vinden weet ik niet, maak zelf geen gebruik van dat programma.
Geplaatst: 21 september 201014 jaren comment_1726935 Hij heeft het over de PC/laptop. Ik denk dat er gewoon een limiet op zit om het veilig te houden voor je gehoor.
Geplaatst: 22 september 201014 jaren Auteur comment_1727541 Subwoofer? Het is een headset, dus gewoon dat ik het hoor en de buurt niet mee hoeft te genieten. Hayte: nee het is voor pc. GTA_rules: geen idee, maar ik vind wel dat het dan wat harder zou mogen hoor :S .
Geplaatst: 25 september 201014 jaren comment_1728640 Download Foobar2000, en schroef alle equaliser frequencies omhoog.
Geplaatst: 25 september 201014 jaren Auteur comment_1728704 Download Foobar2000, en schroef alle equaliser frequencies omhoog. Zal ik binnekort eens proberen, bedankt .
Geplaatst: 25 september 201014 jaren comment_1728718 Download Foobar2000, en schroef alle equaliser frequencies omhoog. Zal ik binnekort eens proberen, bedankt . Ohnee, je had het over filmpjes? Als je een Realtek geluidskaart hebt, moet je dat in je equaliser settings doen. Indien je een Windows 7/Vista hebt, download RTLCPL.exe
Geplaatst: 28 september 201014 jaren Auteur comment_1729919 Download Foobar2000, en schroef alle equaliser frequencies omhoog. Zal ik binnekort eens proberen, bedankt . Ohnee, je had het over filmpjes? Als je een Realtek geluidskaart hebt, moet je dat in je equaliser settings doen. Indien je een Windows 7/Vista hebt, download RTLCPL.exe Ik heb wel iets dat Realtek audio configuratie heet. Zelfde ofzo? En ik heb het trouwens over alles, niet alleen filmpjes, maar ook games en anderen.
Hallo allemaal,
Ik zou graag mijn headset nog harder willen zetten.
Ik heb het al bij Realtek configuratie, de scroll ding van het ding zelf en de filmpjes die ik kijk ook op zn hardst gezet maar ik wil het nog harder.
Is dit mogelijk? Ik heb een Steel Series 5H V2.
Bedankt
.