September 21, 201015 yr hallo allemaal ik wil graag gaan modden met openiv 0,9 BETA maar ik moet iets instellen voordat ik bestanden kan wijzigen hij zegt dan dit: ''OPENIV CANNOT WORK BECUASE IMPORTANT INFORMATION WASN'T OBTAINED FROM THE GTAIV.EXE. PLEASE SET CORRECT PATH OF THE GTAIV.EXE IN THE OPENIV SETTINGS IN MIJN GEVAL IS DIT DUS: D:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\ MAAR TOCH WEIGERT IE.. HELP ME;) RAMAKERS. edit: ps sorry voor de caps was ik helemaal vergeten... even eten.. en dan 2 jupilertjes achterover kiepen..
September 21, 201015 yr Welke versie van GTA IV heb je (m.a.w. welke patch heb je geïnstalleerd?) Misschien kan deze reactie op GTAFs.com je wat helpen, al is deze out-dated en dateert hoogstwaarschijnlijk van een oudere versie van OpenIV. Hetzelfde doen als die persoon kan het misschien toch oplossen.
September 21, 201015 yr Author Welke versie van GTA IV heb je (m.a.w. welke patch heb je geïnstalleerd?) Misschien kan deze reactie op GTAFs.com je wat helpen, al is deze out-dated en dateert hoogstwaarschijnlijk van een oudere versie van OpenIV. Hetzelfde doen als die persoon kan het misschien toch oplossen. hoi, heb geen iedee welke versie ik heb geen updates ofzow erop gezet aangezien dan de graphics supper slecht waaren. bedankt voor de link ik ga er eens even een kijkje op nemen mvg, ramakers edit: link lukt niet, helemaal. download link is dood. hier een foto van mijn eror. en de map. Edited September 21, 201015 yr by RAMAKERS
September 22, 201015 yr Author Is je GTA IV legaal en de standaard .exe? gta iv is legaal ja. maar wat bedoel je met standaard .exe?
September 23, 201015 yr Author of je een crack/no-cd geebruikt hoi, nee ik gebruik niks daarvan. verder is dit probleem op gelost van mij apart: graag. ik maak nu een nieuwe over spark iv.
hallo allemaal ik wil graag gaan modden met openiv 0,9 BETA maar ik moet iets instellen voordat ik bestanden kan wijzigen hij zegt dan dit:
''OPENIV CANNOT WORK BECUASE IMPORTANT INFORMATION WASN'T OBTAINED FROM THE GTAIV.EXE. PLEASE SET CORRECT PATH OF THE GTAIV.EXE IN THE OPENIV SETTINGS
IN MIJN GEVAL IS DIT DUS: D:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\ MAAR TOCH WEIGERT IE..
HELP ME;)
RAMAKERS.
edit: ps sorry voor de caps
was ik helemaal vergeten... even eten..
en dan 2 jupilertjes achterover kiepen..

