Dit topic omtrent de nieuwste raceprent van Codemasters, voor ons liefhebbers van F1: Formula 1 2010. Dit topic wordt binnenkort opgemaakt, maar reacties omtrent het spel mogen binnenstromen!
Heb het vandaag gekocht, eerst een persconferentie gedaan en dan bekend gemaakt dat ik voor Lotus ging racen. Ik ben onmiddelijk beginnen rijden op normal, al mijn races tot nu toe en zal ook niet meer lager zetten . Mijn eerste GP was met Barrichello, 3 laps (career mode nog niet gedaan)en ben als laatste geeindigd. Ik reed op Spa en ben van de kerbs gegleden op Eau Rouge. Mijn tweede race ging al beter 12de. Niet veel fouten , maar de controls gewend komen.
Mijn derde race eindigde ik als zesde, door een massacrash vooraan in het veld (ik post later nog een filmpje ervan). Mijn raceengineer en ik na de race , hebben een feestje gebouwd. 5 min geleden, mijn eerste race in natte condities, ben ik als 3de geeindigd. Jammer dat de podiums niet worden getoond in het spel!
Eerste indruk: fantastisch spel, ik geloof erin dat CM dit underground genre weer naar de top kan brengen. Leuke controls, alleen stom dat Lotussen sneller zijn dan Saubers en Toro Rossos, want dat is nooit zo. Op de modus 'hard' steek het hele veld mij voorbij, als ik start van 10de, en in de eerste bocht haal ik ze dan weer allemaal in. Dit doet me denken aan GRID, ik vind het niet passen dat het hele veld me passeert als ik start, maar dat zal wel aan mij liggen . Ook de handling/gameplay vind ik nogal arcadeachtig, ondanks ik tijdens de persconferentie laten vallen heb dat ik een echte F1 freak ben. Ook de controls zijn nog erg arcadeachtig.
Maar voor de rest: bloedmooi en super leuk spel. Wat vinden jullie?
Formula 1 2010
Ontwikkelaar Codemasters Birmingham
Uitgever Codemasters
Genre Racing
Platforms PC Xbox 360 PS3
Aantal spelers Single player 1 + online 12
Release 21 september 2010
Demo Neen
Beste leden,
Dit topic omtrent de nieuwste raceprent van Codemasters, voor ons liefhebbers van F1: Formula 1 2010. Dit topic wordt binnenkort opgemaakt, maar reacties omtrent het spel mogen binnenstromen!
Heb het vandaag gekocht, eerst een persconferentie gedaan en dan bekend gemaakt dat ik voor Lotus ging racen. Ik ben onmiddelijk beginnen rijden op normal, al mijn races tot nu toe en zal ook niet meer lager zetten . Mijn eerste GP was met Barrichello, 3 laps (career mode nog niet gedaan)en ben als laatste geeindigd. Ik reed op Spa en ben van de kerbs gegleden op Eau Rouge. Mijn tweede race ging al beter 12de. Niet veel fouten , maar de controls gewend komen.
Mijn derde race eindigde ik als zesde, door een massacrash vooraan in het veld (ik post later nog een filmpje ervan). Mijn raceengineer en ik na de race , hebben een feestje gebouwd. 5 min geleden, mijn eerste race in natte condities, ben ik als 3de geeindigd. Jammer dat de podiums niet worden getoond in het spel!
Eerste indruk: fantastisch spel, ik geloof erin dat CM dit underground genre weer naar de top kan brengen. Leuke controls, alleen stom dat Lotussen sneller zijn dan Saubers en Toro Rossos, want dat is nooit zo. Op de modus 'hard' steek het hele veld mij voorbij, als ik start van 10de, en in de eerste bocht haal ik ze dan weer allemaal in. Dit doet me denken aan GRID, ik vind het niet passen dat het hele veld me passeert als ik start, maar dat zal wel aan mij liggen
. Ook de handling/gameplay vind ik nogal arcadeachtig, ondanks ik tijdens de persconferentie laten vallen heb dat ik een echte F1 freak ben. Ook de controls zijn nog erg arcadeachtig.
Maar voor de rest: bloedmooi en super leuk spel. Wat vinden jullie?