Jump to content

[SP] Forumpoker - Informatietopic


Kloep

Recommended Posts

s2z4v9.jpg

Een paar weken geleden is het eerste toernooi geëindigd van het pokeren. Zeker in het begin ging het een beetje stroef, dit kwam voornamelijk door het grote aantal afwezigen. Ik heb er een aantal oplossingen voor bedacht. Meer informatie hierover zal je allemaal op de website vinden.

2vv2rky.jpg

Over het algemeen zullen we elke maandag - zaterdag een uurtje gaan pokeren. De tijden zullen verschillen, maar het zal wel altijd 's avonds zijn. Meestal is dit dan tussen 20:00 uur en 22:00 uur. Het programma hiervoor komt elke zondag online te staan. Hierop zie je dus de dagen, de tijden, de minimale inkoop, de maximale inkoop en de blinds. Let er dus wel op, dat je je niet mag inschrijven voor meer toernooien dan dat je kunt betalen. Is er bijvoorbeeld op maandag - woensdag elke dag een game met een minimum inkoopbedrag van 200, en jij hebt 500 chips over? Dan kun je je voor 2 dagen inschrijven. Je mag er dus niet vanuit gaan dat je op maandag 100 winst maakt, en je vervolgens wel kunt inschrijven voor de derde dag.

Op zondag pokeren we dus niet. Dit is de dag dat ik een programma plaats. Elke dag zijn er standaard 10 stoelen vrij. Deze stoelen kun je reserveren vanaf het moment dat het programma online staat. Dit zal ik aangeven in mijn statusupdate. Mochten nu alle 10 de stoelen weggegeven zijn? Niet getreurd! De geschiedenis leert ons dat vele mensen niet op komen dagen, dus komt er ook een wachtlijst. Blijf dus gewoon doorgaan met inschrijven, ook al is alles al bezet. Wie weet komt er een plekje vrij! Zo is het dus ook helemaal niet erg als je een half uurtje eerder weggaat, iemand anders kan zo je plek overnemen. Om een plek te reserveren moet je een PB versturen naar mij, informatie over deze PB het inschrijven is hier te vinden.

Tot slot deel ik ook nog even de plaats mee dat we pokeren. In een topic werkt het niet goed. Daarom heb ik om een chatkanaal gevraagd, en dit is goedgekeurd. In de chat is een kanaal, en die heet "Forumpoker". Dit chatkanaal is er nog niet. Op de momenten dat er poker is, kun je daar pokeren als je je hebt aangemeld. Is er geen poker? Dan kun je natuurlijk wel over poker praten.

Voor de cashgame kun je je nog niet inschrijven, dit zal gebeuren zodra het chatkanaal beschikbaar is. Voor toernooien kun je je al wel inschrijven, hier kun je vinden hoe dat werkt. Toernooien zullen altijd in een topic gespeeld worden, cash games altijd in de chat. In het bericht hieronder lees je de benodigde informatie over de cash game die op dat moment gaande is.

Dit topic blijft open voor reacties!

Bij deze voeg ik een nieuwe regel toe, om afwezigen tegen te gaan. Je mag per toernooi maximaal 3 keer te laat reageren. Reageer je te laat? Dan wordt je hand gefold. Gebeurt dit een vierde keer, dan word je uit het toernooi gezet!

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

2i0zw2q.jpg

Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt om de huidige hand te spelen.

Huidige deelnemers: (onderstaande volgorde moet je aanhouden!)

[table=simple]1||

2||

3||

4||

5||

6||

7||

8||

9||

10||[/table]

[table=header]Flop|Turn|River

||[/table]

Dealer Button:

Small Blind:

Big Blind:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kloep, toporganisatie hoor! Ging mooi snel en alles was lekker overzichtelijk. Hopelijk komen er nu wat meer mensen die zich aanmelden, kunnen we gauw weer een toernooi doen. Overigens vind ik de statistieken op de site ook zeer interessant, vooral ook blijven doen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

En ik zet het nog wel zo duidelijk op de website. :-(

"Inschrijven voor een toernooi gaat als volgt:



Je stuurt een PB naar Kloep, met de info dat je je wilt inschrijven voor een toernooi. Alles wat er in moet staan, is het ToernooiID, wat je hieronder kunt vinden."

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Om even een leuke dubbelpost te plaatsen:

Vanaf heden kun je hier alle deelnemers bekijken. Ook kun je op de naam klikken om leuke informatie over die persoon te krijgen. Denk hierbij aan aantal handen gespeeld, hoeveel gewonnen en aan welke toernooien diegene heeft meegedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze voeg ik een nieuwe regel toe, om afwezigen tegen te gaan. Je mag per toernooi maximaal 3 keer te laat reageren. Reageer je te laat? Dan wordt je hand gefold. Gebeurt dit een vierde keer, dan word je uit het toernooi gezet!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...