Geplaatst: 23 september 201014 jaren comment_1727973 Hallo, kan iemand wat voor mij samenstellen zodat er ik GTA IV op MAX 'Settings' graag zonder haperen of dat hij traag gaat doen. Budget: 400 Euro Doel: GTA IV op Max Settings kunnen spelen! Desktop of laptop: Desktop Merk pc of samengesteld: Dell Optiplex GX620 Benodigde randapparatuur: Heb ik al. Besturingssysteem: Windows XP Service Pack 3 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Misschien mij Grafische Kaart (Mag ook een nieuwe zin hoor!) Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Maakt niet uit wat het beste is voor mijn PC! Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf Extra koeling (voor overklokken)?: Alleen als het nodig is. Nog wat extra info.
Geplaatst: 26 september 201014 jaren comment_1729307 Het is net 100x verteld dat AMD binnenkort met de radeon 6000serie komt. Verder komen Sandy Bridge en AMD Fusion processoren binnen korte tijd op de markt. Met als gevolg nieuwe hardware en prijsdalingen voor de huidige hardware. Wacht gewoon totdat je de computer koopt dan kunnen de prijzen en de hardware al heel anders zijn. Geduld heet zoiets.
Hallo, kan iemand wat voor mij samenstellen zodat er ik GTA IV op MAX 'Settings' graag zonder haperen of dat hij traag gaat doen.
Budget: 400 Euro
Doel: GTA IV op Max Settings kunnen spelen!
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Dell Optiplex GX620
Benodigde randapparatuur: Heb ik al.
Besturingssysteem: Windows XP Service Pack 3
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Misschien mij Grafische Kaart (Mag ook een nieuwe zin hoor!)
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Maakt niet uit wat het beste is voor mijn PC!
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf
Extra koeling (voor overklokken)?: Alleen als het nodig is.
Nog wat extra info.