September 24, 201015 yr Ik kan mijn router niet inkomen. Ik wil namelijk inloggen en krijg ik dit: 401 Unauthorized Weet iemand het probleem?
September 24, 201015 yr Dit probleem heb ik atm ook. Ik kon eerst wel connecten met mijn router, maar ongelukkig typte ik het verkeerd in en daarna kreeg ik geen verbinding meer.
September 24, 201015 yr Wat meer informatie zou handig zijn... Welke router heb je? Ben je verbonden met een kabel of draadloos? Heb je de juiste inloggegevens geprobeerd? Met enkel een 401-foutmelding kunnen wij niet zoveel.
September 24, 201015 yr Author Wat meer informatie zou handig zijn... Welke router heb je? Ben je verbonden met een kabel of draadloos? Heb je de juiste inloggegevens geprobeerd? Met enkel een 401-foutmelding kunnen wij niet zoveel. Heb je gelijk in: Kabel - Sitecom - Correcte login gegevens.
September 24, 201015 yr Probeer eens admin / admin, admin / password of admin met een blanco wachtwoord.
September 24, 201015 yr Author Probeer eens admin / admin, admin / password of admin met een blanco wachtwoord. Gedaan werkt niet.
September 25, 201015 yr Author Probeer je router eens te resetten? Router is van ons allemaal. Dus dan moet ik eigenlijk alleen zijn. En anders mag het neit van mijn pa.
September 25, 201015 yr heb ik ook een tijde gehad met me sitecom , maar na een tijdje deed die het weer
Ik kan mijn router niet inkomen.
Ik wil namelijk inloggen en krijg ik dit:
401 Unauthorized
Weet iemand het probleem?